Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:23ja och det behovet är ju mer eller mindre ett beroende...
ja och det behovet är ju mer eller mindre ett beroende...
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:25Bara för att jag har ett behov av kärlek så behöver jag väl inte vara beroende av nån? Eller behöver jag *förvirrad*
En annan sak emelie. Känner du några Andersson i horleby?
Bara för att jag har ett behov av kärlek så behöver jag väl inte vara beroende av nån? Eller behöver jag *förvirrad*
En annan sak emelie. Känner du några Andersson i horleby?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:27Om ni skaffar barn kommer ordet beroende i ett annat perspektiv. De första åren är de oerhört beroende av att få hjälp, kanske inte av sina föräldrar, men ändå.
Numera är det kanske jag som är mer beroende av mina barn, än vad de är av mig.
Om ni skaffar barn kommer ordet beroende i ett annat perspektiv. De första åren är de oerhört beroende av att få hjälp, kanske inte av sina föräldrar, men ändå.
Numera är det kanske jag som är mer beroende av mina barn, än vad de är av mig.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:28jag kan bara tala utifrån mig men skulle jag inte få kärlek skulle ja sakta men säkert dö infrån och ut. alltså är det ett beroende för mig...
Hm Andersson, förnam?
jag kan bara tala utifrån mig men skulle jag inte få kärlek skulle ja sakta men säkert dö infrån och ut. alltså är det ett beroende för mig...
Hm Andersson, förnam?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:28Alltså att ge sig in i en kärleksrelation innebär ett beroende av partnern. Vågar man låta sig älska någon är det ju inte bara att byta ut den personen mot vem som helst.
Alltså att ge sig in i en kärleksrelation innebär ett beroende av partnern. Vågar man låta sig älska någon är det ju inte bara att byta ut den personen mot vem som helst.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:29Jag har ett visst behov av att mina grannar går ut med min hund, men om de inte kan någon dag så löser jag det själv = jag är inte beroende (i värsta fall kan jag ju åka hem på lunchen och gå ut med henne själv).
Men att våga tillåta sig själv att både h
Jag har ett visst behov av att mina grannar går ut med min hund, men om de inte kan någon dag så löser jag det själv = jag är inte beroende (i värsta fall kan jag ju åka hem på lunchen och gå ut med henne själv).
Men att våga tillåta sig själv att både h
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:30Björn: givetvis är barn beroende av sina föräldrar.
*fortfarande nyfiken*
Emelie: Erik =min ålder, per 0din ålder kanske,och en tredje bror som jag just nu inte kommer på namnet på
Björn: givetvis är barn beroende av sina föräldrar.
*fortfarande nyfiken*
Emelie: Erik =min ålder, per 0din ålder kanske,och en tredje bror som jag just nu inte kommer på namnet på
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:33Björn: ja att få barn går ju inte att göra ogjort, det är ett val (om det nu är det) som man får stå för och ta konsekvenserna av, oavsett vad som händer.
Samtidigt ska man inte blåsa upp det för mycket. Massor av människor får trots allt barn och det är
Björn: ja att få barn går ju inte att göra ogjort, det är ett val (om det nu är det) som man får stå för och ta konsekvenserna av, oavsett vad som händer.
Samtidigt ska man inte blåsa upp det för mycket. Massor av människor får trots allt barn och det är
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:33Jo den var självklar Lucas, men poängen är det omvända, att jag är beroende av dom.
Jo den var självklar Lucas, men poängen är det omvända, att jag är beroende av dom.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 22:36Jessie: Jag vet inte hur du har levt ditt liv trots djur osv, Men det är ju sitor sett allt som sker spontant.
Och jag vet endå inte om jag vill säga att man måste vara beroende av nån för att leva i ett förhållande.
Kan ju vara så att jag har råkat
Jessie: Jag vet inte hur du har levt ditt liv trots djur osv, Men det är ju sitor sett allt som sker spontant.
Och jag vet endå inte om jag vill säga att man måste vara beroende av nån för att leva i ett förhållande.
Kan ju vara så att jag har råkat