Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Låter som att vi använder olika ord nu igen. Om jag saknar någon skulle jag nog påstå att jag har någon form av beroende. Sedan betyder det naturligtvis inte att mitt liv tar slut och jag går och dör för att det inte blir tillfredsställt.

Så Lucas känner du dig klockare efter dagens alla svar o frågor?
skonklämmer, mm mdå får du ju helt enkelt analysera dig själv så du kommer på vart och sedan sätta på ett skavsårsplåster, dumt att linda hela foten lixom...

Lucas: Jag sitter här fortfarande och undrar vad det är jag borde ha gjort när jag var yngre istället för att skaffa djur och även vid vilken ålder det är okej att binda upp sig med djur (och barn?) enligt dig, så det jämnar nog ut sig i längden? *ler*

Fredrik: håller med, vi använder olkia ord helt enket

Emelie: Vet inte om jag känner mig klokare, Egentligen vet jag inte om skon klämmer, men tecknena finns väl 🙂 Dock har jag fått röra om i grytan lite ikväll.

Jessie: Du har missat en vecka på r

Lucas: Roskilde är en företeelse jag med lätthet överlever utan och det hade jag gjort med eller utan djur, det är jag grymt övertygad om. 🙂

33 år??
(jag flyttade inte hemifrån när jag var fem och jag fick min första undulat före dess...)

Min poäng v

roskile var bara något gripet ur luften, liksom åldern för allt.
Möjligt att du har rätt i att det har varit så för andra tjejer som för dig.

Kan även vara så att jag är den sista ungdomen 🙂

Det finns snart ingen kvar att upleva allt med.

Du har ju fortfarande inte talat om vad "att uppleva allt" innebär... *himlar lite med ögonen*

P.S. Man dör inte av att bli vuxen, eller ens av att bli gammal (alltså till SLUT dör man av det, men du förstår säkert vad jag menar). Man behöver inte ens bl

Alla drömmer inte om att hänga på festivaler och tågluffa. Det låter som en lite schablonmässig bild av vad man *ska* gilla när man är "ung". En del drömmer om andra saker, och förverkligar dem.

Fredrik: (t+)

Fredrik: Just så! 😀

Inser ni förresten att vi nu har lyckats göra en Off Topic även i svammeltråden genom att hålla oss seriöst till ett ämne en hel kväll? Jösses.