Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Ok, lite sent i livet att ge sig in här, men jag undrar en sak Lucas: vad är ditt egentliga problem? Att en (eller ett par) tjejer inte har ägnat all sin tid till att underhålla dig???

Jag har haft katt, jag skaffade dem så fort jag bodde så jag fick ha

(fy på dig Mats att lura mig till att skriva ett inlägg till...)

Va? Inte visste jag att du var dum i huvet? 😉

Jessie: Men _nu_ vet du det! 😉

Jessie och fredrik: för att återkoppla till gårdagens ämne, så var Festilvaer och ev resor osv gripen ur luften, Vad man kan missa beror ju helt på var och hur man bor, samt ens umgänge. Inte helt lätt att säga vad jessie har missat, när jag inte vet nåt

F-n Lucas! Jag som försökte vara OT igår kväll, men nu tog du ju ämnet tillbaka till samma spår ju! 😉

Förlåt kenny, men jag var ju tvungen att svara dom ju,

Men jag skrev att det ämnet är avslutat nu. Ikväll kanske du kan får ett nytt, om du har tur 🙂

Vad bjuder din dag på då?

tänker jag inte säga. Från och med nu tänker jag inte säga mer än nödvändigt. Jag ska springa långt idag. Så mycket kan jag avslöja.

? va, varför inte säga nåt? det är inte bra att hålla saker för sig själv *tilrättarvisar*
Vad är långt när du springer?? Själv funderar jag på om det kan bli nån träning idag, spelade innebandy och hade ett helkroppspass på gymmet igår, och imrogon bli

Varför inte säga nåt? För att jag inte vill att folk ska lära känna mig mer än de behöver.

Tänkte springa 12 km idag. Får se om jag hittar en bra runda.

Varför kan du inte löpa? Var det du som hade fått problem med knät? Funkar inte spinning? Rodd?

Löpning fungerar nog nu igen, med tanke på innebandy 3ggr i veckan fungerar för knät. Dock är det minus tio ute, och hjävligt halt. Sen tycker jag löpbandet är trist, och samt att jag spelade innebandy igår och skall göra det imorgon igen.

Spinning kolla