Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 10:01Skönt att jag lyckades bidra med nåt! 🙂
Jo, i allra högsta grad har det med gårdagens diskussion att göra, eller vissa välvalda delar av den. Så tack för att du reste ämnet (säger man så?), så jag fick lite insikt... Hoppas roddpasset blir bra! 🙂
Skönt att jag lyckades bidra med nåt! 🙂
Jo, i allra högsta grad har det med gårdagens diskussion att göra, eller vissa välvalda delar av den. Så tack för att du reste ämnet (säger man så?), så jag fick lite insikt... Hoppas roddpasset blir bra! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 10:03Då får jag med säga, skönt att man lyckades bidra med något:-)
Lycka till på löppasset,
Off i go.
Då får jag med säga, skönt att man lyckades bidra med något:-)
Lycka till på löppasset,
Off i go.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 11:50Kenny,
säga?😉
i övrigt angående det generella svamlet om den siste mohika...ungdomen, förlåt, så har jag en kompis som varit just nugdom hela sitt liv. Stefan har åkt snowboard i prnicip överallt på planeten. Rest, festat, säsongat lite här och v
Kenny,
säga?
😉
i övrigt angående det generella svamlet om den siste mohika...ungdomen, förlåt, så har jag en kompis som varit just nugdom hela sitt liv. Stefan har åkt snowboard i prnicip överallt på planeten. Rest, festat, säsongat lite här och v
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 14:37så sant håkan, men nu har det inte kommit som undanflykter,(kanske nån gång givetvis) Utan det är en allmän observation. Svensson kan vara skoj det med.
så sant håkan, men nu har det inte kommit som undanflykter,(kanske nån gång givetvis) Utan det är en allmän observation. Svensson kan vara skoj det med.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 21:49Känner mig ensam idag och här på fb är det tyst som i graven...:-(
Känner mig ensam idag och här på fb är det tyst som i graven...:-(
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 21:50Zappade runt och hamnade på Kunskapskanalen som visar ett program om Ostindiefararen Götheborgs resa till Shanghai. Och inser hur lite av allt som hände dem som rapporterades...
Bl.a. hade de en grupp kineser med sig sista etapperna som en del av besättn
Zappade runt och hamnade på Kunskapskanalen som visar ett program om Ostindiefararen Götheborgs resa till Shanghai. Och inser hur lite av allt som hände dem som rapporterades...
Bl.a. hade de en grupp kineser med sig sista etapperna som en del av besättn
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 21:50Då är vi två Helena... 🙂
Då är vi två Helena... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 21:55Då kan vi ju vara ensama tillsammans här inne:-)
Då kan vi ju vara ensama tillsammans här inne:-)
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:08Whee!! Har du en korkskruv så jag kan få upp vinflaskan åt oss?
Whee!! Har du en korkskruv så jag kan få upp vinflaskan åt oss?
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:10*tjuvtittar* 😉
*tjuvtittar* 😉