Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:11Ger mig in i leken en stund med en whisky. Ska rippa ner ett par DVD-filmer innan jag går och lägger mig.
Ger mig in i leken en stund med en whisky. Ska rippa ner ett par DVD-filmer innan jag går och lägger mig.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:11Äh, kom ut ur garderoben nu och servera oss istället. 😉
Äh, kom ut ur garderoben nu och servera oss istället. 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:12Absolut, vad bjuder du på idag?
Absolut, vad bjuder du på idag?
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:13ska ske herrn, mer vin till damen och herrn? 🙂
ska ske herrn, mer vin till damen och herrn? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:20Hade gärna ställt fram en flaska god Bourgogne tillsammans med en perfekt stekt rådjursstek. Men ärligt talat är jag för trött nu, ska nog gå och lägga mig... Kettlebell-utbildningen idag tog ordentligt får jag säga... och det ska köras likadant i morgon.
Hade gärna ställt fram en flaska god Bourgogne tillsammans med en perfekt stekt rådjursstek. Men ärligt talat är jag för trött nu, ska nog gå och lägga mig... Kettlebell-utbildningen idag tog ordentligt får jag säga... och det ska köras likadant i morgon.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 22:22Först erbjuder du vin, sen går du och lägger dig,hrmf...
Först erbjuder du vin, sen går du och lägger dig,hrmf...
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 13:35Intressant diskussion jag missade genom att vara bortrest och urloggad hela helgen... Men eftersom Lucas nu officiellt har förklarat diskussionen avslutad så får ni klara er utan mina 5 cent. 😉
Intressant diskussion jag missade genom att vara bortrest och urloggad hela helgen... Men eftersom Lucas nu officiellt har förklarat diskussionen avslutad så får ni klara er utan mina 5 cent. 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 15:17Emelie,
du vill bara att vi ska truga, erkänn 😉
Emelie,
du vill bara att vi ska truga, erkänn 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 15:29Emelie N: Du kan få säga din åsikt endå, och även du kan få försöka rätta mig 🙂
Emelie N: Du kan få säga din åsikt endå, och även du kan få försöka rätta mig 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 16:56Iom min fantastiska förmåga att skapa diskution 🙂 så skall ni få något att bita i.
(egentligen behöver jag tre argument till en uppgift, som jag inte kan komma på)
Vad är det för nackdelar för ett barn när föräldrar skiljer sig.
Jag kan faktiskt se et
Iom min fantastiska förmåga att skapa diskution 🙂 så skall ni få något att bita i.
(egentligen behöver jag tre argument till en uppgift, som jag inte kan komma på)
Vad är det för nackdelar för ett barn när föräldrar skiljer sig.
Jag kan faktiskt se et