Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:01Klart det finns massor med liv kvar att leva. Jag är bara trött och understimulerad ikväll. Ber om ursäkt. Skärpning från och med nu! 😉
Klart det finns massor med liv kvar att leva. Jag är bara trött och understimulerad ikväll. Ber om ursäkt. Skärpning från och med nu! 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:02Kenny: jag hade med älskat att ha en hund, men det finns inte tid även om man prioriterar pga jobb, men det känns inte som om dom/ni vill vara unga och ha skoj, utan tjejer verkar ha brottom att bli gammla. Jag skaffa gärna barn och gifter mig yadda ydaa,
Kenny: jag hade med älskat att ha en hund, men det finns inte tid även om man prioriterar pga jobb, men det känns inte som om dom/ni vill vara unga och ha skoj, utan tjejer verkar ha brottom att bli gammla. Jag skaffa gärna barn och gifter mig yadda ydaa,
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:02du kan få kicka mig på... på ... hmmm... låret om du vill`Det borde pigga upp lite 😀
du kan få kicka mig på... på ... hmmm... låret om du vill`Det borde pigga upp lite 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:05Så hästar kan till viss del vara hobby...
och till viss del träning
och till viss del vaddå? 🙂nyfiken på svar bara
Så hästar kan till viss del vara hobby...
och till viss del träning
och till viss del vaddå? 🙂
nyfiken på svar bara
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:06Lucas: Nä, jag har inte alls bråttom att bli gammal! Hade jag vetat hur åren skulle bli mellan min 27:nde år och nu, så _kanske_ jag hade valt annorlunda, men förmodligen inte! Jag vill ha spänning i mitt liv! Jag tror att det är lite det som saknas just
Lucas: Nä, jag har inte alls bråttom att bli gammal! Hade jag vetat hur åren skulle bli mellan min 27:nde år och nu, så _kanske_ jag hade valt annorlunda, men förmodligen inte! Jag vill ha spänning i mitt liv! Jag tror att det är lite det som saknas just
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:08Pia: Hobby kan jag gå med på, träning nä, Men till störst del TIDSKRÄVANDE
Pia: Hobby kan jag gå med på, träning nä, Men till störst del TIDSKRÄVANDE
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:10Lucas: Det beror ju på hur man rider.... 🙂
och ja, tidskrävande det är det, men med lite planering kan man ta en weekendresa iaf 😉
Lucas: Det beror ju på hur man rider.... 🙂
och ja, tidskrävande det är det, men med lite planering kan man ta en weekendresa iaf 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:11hehe, Lucas har inte försökt ta sig upp på en häst ser jag.... bara att kravla sig upp tar på krafterna 😀
Kenny,
det låter bra, kramas är ändå min favorit i alla kampsporter 😉*kramas glatt tillbaka*
hehe, Lucas har inte försökt ta sig upp på en häst ser jag.... bara att kravla sig upp tar på krafterna 😀
Kenny,
det låter bra, kramas är ändå min favorit i alla kampsporter 😉
*kramas glatt tillbaka*
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:13kenny: nu vet inte jag hur gammal du är, men du har ju inte valt att skaffa djur och ungar till förbannelse som många andra, och som jag sa i första inlägget, Här inne behöver ingen känna sig träffad.
jag vill ju bara kramas!
Edit: Pia, Jo det har du
kenny: nu vet inte jag hur gammal du är, men du har ju inte valt att skaffa djur och ungar till förbannelse som många andra, och som jag sa i första inlägget, Här inne behöver ingen känna sig träffad.
jag vill ju bara kramas!
Edit: Pia, Jo det har du
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 20:13😀
😀