Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 23:06Skulle ju också kunna betyda att de försöker bjuda på en bärs.
Skulle ju också kunna betyda att de försöker bjuda på en bärs.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 07:02Magnus: Nä, precis... Jag funderar på att koka min kanin med purjolöken i soppan ikväll. Tror du det blir gott?
Magnus: Nä, precis... Jag funderar på att koka min kanin med purjolöken i soppan ikväll. Tror du det blir gott?
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 08:45Har du fått den av någon? 😉
Har du fått den av någon? 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 08:48Nä, inte än... Men jag skulle bli rätt förvånad om jag inte fick en... Det kanske reder ut sig så småningom? 😉
Nä, inte än... Men jag skulle bli rätt förvånad om jag inte fick en... Det kanske reder ut sig så småningom? 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:07På tal om tidigare nämnt smink här... Såg en reklam igår för ytterligare en ny uppfinning. Applicera din foundation med en roller. Jepp. Roller.
Hur tydlige kan kopplingen till spackel och målning bli?? (#)
På tal om tidigare nämnt smink här... Såg en reklam igår för ytterligare en ny uppfinning. Applicera din foundation med en roller. Jepp. Roller.
Hur tydlige kan kopplingen till spackel och målning bli?? (#)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:08Kenny och emelie, Det är inte er jag är trött på;)
Idag är jag inte trött på nåt förutom jobbet då. men det är ju fredag idag 😀
Kenny och emelie, Det är inte er jag är trött på;)
Idag är jag inte trött på nåt förutom jobbet då. men det är ju fredag idag 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:12Anders: jo... Dessutom hade det kanske fungerat om ansiktet varit platt som en vägg, men det är det ju inte, så jag tror inte på att det fungerar faktiskt.
Lucas: Ah! Skönt att höra. Blev lite konfuderad där ett tag... 😉
Anders: jo... Dessutom hade det kanske fungerat om ansiktet varit platt som en vägg, men det är det ju inte, så jag tror inte på att det fungerar faktiskt.
Lucas: Ah! Skönt att höra. Blev lite konfuderad där ett tag... 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:14Jag kanske ska ge en kanin tille nviss kanadensare ikväll då.... är INTE i form för en middag på tu mans hand....
Jag kanske ska ge en kanin tille nviss kanadensare ikväll då.... är INTE i form för en middag på tu mans hand....
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:19Anna: Ska du inte meddela honom att du inte kan komma i stället? Lämna en kanin är rätt drastiskt (och man kan nog garantera att man inte får nån mer chans med den personen)? 😉 Fast jag tycker att du ska gå... (L)
Anna: Ska du inte meddela honom att du inte kan komma i stället? Lämna en kanin är rätt drastiskt (och man kan nog garantera att man inte får nån mer chans med den personen)? 😉 Fast jag tycker att du ska gå... (L)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:47Nej, jag ska gå dit, det kommer ju kännas bättre när jag väl är där, det vet jag ju....
Fan vad det snöar förresten....
Nej, jag ska gå dit, det kommer ju kännas bättre när jag väl är där, det vet jag ju....
Fan vad det snöar förresten....