Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:01Mer svammel:
Har fått kontakt med en trevlig kille på nätet som vill träffas, men har bara tid att träffas på dagtid. Är inte det ett starkt tecken på att han inte är singel? Han kan inte träffas helger och har svårt vadagkvällar (han är arbetslös). Jag j
Mer svammel:
Har fått kontakt med en trevlig kille på nätet som vill träffas, men har bara tid att träffas på dagtid. Är inte det ett starkt tecken på att han inte är singel? Han kan inte träffas helger och har svårt vadagkvällar (han är arbetslös). Jag j
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:03Det låter misstänksamt som i att om det nu skulle bli något: när skulle ni då träffas???
(osingel eller ej...)
be honom förklara sin konstiga tider kanske?
Det låter misstänksamt som i att om det nu skulle bli något: när skulle ni då träffas???
(osingel eller ej...)
be honom förklara sin konstiga tider kanske?
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:13Helena: Om han har barn, kan de ju så att han har dom varannan vecka o så jobbar han kväll den vecka han är barnfri...bara en teori...
Kan ju vara så att han inte är singel, kanske på väg ur ett förhållande...vem vet, vem vet!!!
De får du reda på om du
Helena: Om han har barn, kan de ju så att han har dom varannan vecka o så jobbar han kväll den vecka han är barnfri...bara en teori...
Kan ju vara så att han inte är singel, kanske på väg ur ett förhållande...vem vet, vem vet!!!
De får du reda på om du
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:14Lite orginellt skulle jag nog säga att det är om han inte har någon bra anledning. Det enda jag på rak arm kan komma på är om han är ensam med barn.
Lite orginellt skulle jag nog säga att det är om han inte har någon bra anledning. Det enda jag på rak arm kan komma på är om han är ensam med barn.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:15Han har inga barn och är arbetslös. Jag ska nog avstyra det hela, vi kommer inte hitta någon tid att träffas iaf.
Han har inga barn och är arbetslös. Jag ska nog avstyra det hela, vi kommer inte hitta någon tid att träffas iaf.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:17@Helena - Det är inte en fråga som ens på avstånd kan anses angränsa till känslig så det är bara fråga hur det ligger till.
@Helena - Det är inte en fråga som ens på avstånd kan anses angränsa till känslig så det är bara fråga hur det ligger till.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:17-"Mystifistiskt", sa Bill.
-"Lurigt läge", sa Bull.Håller med Anna, det låter som att du vill ha en _bra_ förklaring på det.
-"Mystifistiskt", sa Bill.
-"Lurigt läge", sa Bull.
Håller med Anna, det låter som att du vill ha en _bra_ förklaring på det.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:19Helena: Jag skulle vara skeptisk om jag var du. Sen är jag en cynisk jefvel å andra sidan, men det känns inte helt hundra tycker jag...
Helena: Jag skulle vara skeptisk om jag var du. Sen är jag en cynisk jefvel å andra sidan, men det känns inte helt hundra tycker jag...
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:21Om han nu hade väldigt begränsade möjligheter att träffas så borde han lagt fram orsakerna samtidigt.
Om han nu hade väldigt begränsade möjligheter att träffas så borde han lagt fram orsakerna samtidigt.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:22Jag tänkte nog något liknande, att jag hade motiverat mig i det läget.
Jag tänkte nog något liknande, att jag hade motiverat mig i det läget.