Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jo, jag testade sjukhussäng... Är hemskickad nu efter tester till höger och vänster. Bara att komma in igen om det blir sämre, annars uppföljning om någon vecka på VC.

Vad hände? Igår var du ok väl... Eller?

oink-oink, mansgris-alert

jääääklar sicken pudding Sheryl Crowe är! På 9:an just nu ... sscchhllluurrrp, henne hade jag lätt kunnat ha sex med en gång till
(H:) (L)

Håkan kom inte här och försök stjäla uppmärksamheten från stackars Magnus som har varit på sjukhus och allt! Vi blir ju oroliga här.

Aouch. Kanske den där brandmästare Andréns bästa inte var en så bra idé trots allt... Du måste ta bättre hand om dig! :@ (L)

Det är ju det jag gör... Skulle äta och dricka som vanligt, inte träna mer än vanligt, jag hade ju dessutom en låg och fin vilopuls. Kunde inte hålla mig där... Undrade om jag skulle träna normalt i förhållande till deras värden eller mina normala, efterd

Eh... Blev "inte träna mer än vanligt" = "inte träna alls"? Eller var det när du avslöjade dina träningsvanor som de ändrade sig till mer drastiska åtgärder? Usch. Tråkigt... Men det händer ju att man blir sjuk då och då tyvärr. För vissa oftare än andra.

Jo, det var någon kombination där med normalt inblandat i som inte riktigt stämde...

Hade väl gått, om jag inte haft så förbenat ont överallt när det slår till, som nu. Då vill jag bara försvinna. Har lyckats med konststycket att baka veckans bröd. Skall

Och låt mig gissa: du var bara tvungen att baka en massa saker när du går omkring och känner dig dålig eller vaddå?... *suck* Det är ju ingen ordning på dig, killen! Hoppas pajerna blir goda i alla fall... *krya-på-dig-kram*

Personligen känner jag inte f

Usch Magnus, låter oskoj. Sköt om dig så du blir bra.