Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 18:45Låter inte bra o hamna på sjukhus inte.. magen är det värsta el nä + huvet med är det värsta att ha ont i......
Var till Marieberg köpcentrum som vi har här i krokarna o träffa en kompis som jag inte träffar allt för ofta.. o hon påpeka att jag har blit
Låter inte bra o hamna på sjukhus inte.. magen är det värsta el nä + huvet med är det värsta att ha ont i......
Var till Marieberg köpcentrum som vi har här i krokarna o träffa en kompis som jag inte träffar allt för ofta.. o hon påpeka att jag har blit
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 18:47Sabina: Besökt det enda stället med riktiga hamburgare där ute?
Sabina: Besökt det enda stället med riktiga hamburgare där ute?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 18:57...Anna?...
...Anna?...
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 18:58Sessan: nu vet jag inte om jag förstår dig men menar du lithells el? har tappat stavningen där med f*n
Sessan: nu vet jag inte om jag förstår dig men menar du lithells el? har tappat stavningen där med f*n
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:09*tar Jenny i handen och försöker leda henne rätt*
Finns det någon som kan ta hand om denna irrande lilla flicka som tappat bort sin Anna?
*tar Jenny i handen och försöker leda henne rätt*
Finns det någon som kan ta hand om denna irrande lilla flicka som tappat bort sin Anna?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:10Elin, jag tror vi får barmhärtiga oss över henne både du och jag... Vet att Emelie, Anders och Magnus också kan göra det. (Tror jag då)
Elin, jag tror vi får barmhärtiga oss över henne både du och jag... Vet att Emelie, Anders och Magnus också kan göra det. (Tror jag då)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:11Jenny, är det inte konstigt att du trots att du har funnits på FB så länge har missat att man kan PM:a den man letar efter?
Jenny, är det inte konstigt att du trots att du har funnits på FB så länge har missat att man kan PM:a den man letar efter?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:11Vad ska vi göra då? Prata om motorcyklar och klättring? På tyska? Eller franska?
Vad ska vi göra då? Prata om motorcyklar och klättring? På tyska? Eller franska?
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 19:11På Schwesiska såklart!
På Schwesiska såklart!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:12Hmmm...tyska och italienska fixar jag men inte franska så den får någon annan stå för.
Hmmm...tyska och italienska fixar jag men inte franska så den får någon annan stå för.