Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:13nej bruse då blir det klockor du får prata om...
nej bruse då blir det klockor du får prata om...
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 19:13Franskt samlag kan jag fixa, eller gökaur!
Franskt samlag kan jag fixa, eller gökaur!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:14Johanna: Jag har redan PM:at henne. Men jag förstår att hon vill förmodligen få lite distans till saker och ting. Jag är ju inte korkad. Men tack för "tipset"...
Edit: förlåt. Det första var elakt sagt och jag menade det inte.
Johanna: Jag har redan PM:at henne. Men jag förstår att hon vill förmodligen få lite distans till saker och ting. Jag är ju inte korkad. Men tack för "tipset"...
Edit: förlåt. Det första var elakt sagt och jag menade det inte.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:17det är visst något i luften... kan det vara vårkänslor, eller irritation... 😉 *duckar och ser _jätteömklig_ ut*
det är visst något i luften... kan det vara vårkänslor, eller irritation... 😉 *duckar och ser _jätteömklig_ ut*
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:27*slänger en blixtsnabb blick på Magnus*... Nä, titta på den stackaren... Han _är_ ju så ömklig... Tsss... *tycker synd om*
😉
*slänger en blixtsnabb blick på Magnus*... Nä, titta på den stackaren... Han _är_ ju så ömklig... Tsss... *tycker synd om*
😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:39hmm är det nått bra på tv alla blev så tysta???????
hmm är det nått bra på tv alla blev så tysta???????
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:40Ingen aning... Har du kollat i "vad är det på TV ikväll"-tråden? Folk kanske sitter där och kukkelurar? 😉
Ingen aning... Har du kollat i "vad är det på TV ikväll"-tråden? Folk kanske sitter där och kukkelurar? 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:41på sexan är det Amazing race nu, och det gluttar jag på, sen kommer How i met your mother, en favvo sitcom. (L) Robin Scherbatzky
på sexan är det Amazing race nu, och det gluttar jag på, sen kommer How i met your mother, en favvo sitcom. (L) Robin Scherbatzky
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:43jag skulle behöva gå o koka poatis o göra matlåda till i morron men är inte ett dug sugen på att fixa med det..´+ att jag måste tvätta lite träningskläder... för hand om jag ska kunna träna i morron..... *suckar djupt*
jag skulle behöva gå o koka poatis o göra matlåda till i morron men är inte ett dug sugen på att fixa med det..´+ att jag måste tvätta lite träningskläder... för hand om jag ska kunna träna i morron..... *suckar djupt*
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:48Lucas: När börjar HIM?
Lucas: När börjar HIM?