Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:52Ge Anna lite andrum så kommer hon säkert tillbaka snart. Hoppas jag 🙂
Ge Anna lite andrum så kommer hon säkert tillbaka snart. Hoppas jag 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:57Sessan: How i met börjag nu kl 20, dubbelavsnitt.
Sessan: How i met börjag nu kl 20, dubbelavsnitt.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:57Lucas: (H:)
Lucas: (H:)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:58ok det går att titta på men sååååå bra är inte den serien!!!
ok det går att titta på men sååååå bra är inte den serien!!!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 21:45Bisarrt. Typ 400 inlägg på en dag. Och någon har pistolhotat mitt jobb.
Bisarrt. Typ 400 inlägg på en dag. Och någon har pistolhotat mitt jobb.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 21:46Hej Fredrik! Eh... ja. Det har varit lite mycket idag... Pistolhotat ditt jobb? För vilket ändamål?
Hej Fredrik! Eh... ja. Det har varit lite mycket idag... Pistolhotat ditt jobb? För vilket ändamål?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 21:47Fredrik: vad jobbar du med.. låter som det kan vara farligt om nån känner man ska/kan pistolhota!! hoppas det gick bra o att dom tog personen i fråga!!
Fredrik: vad jobbar du med.. låter som det kan vara farligt om nån känner man ska/kan pistolhota!! hoppas det gick bra o att dom tog personen i fråga!!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 22:20Nja, det har legat något massakerhot i stil med det de hade i Finland och på lite andra platser ute på nätet. Det pågår visst utredning och så lär det drälla beväpnad polis på området imorgon. Alltid svårt att veta om det är allvar eller inte.
Nja, det har legat något massakerhot i stil med det de hade i Finland och på lite andra platser ute på nätet. Det pågår visst utredning och så lär det drälla beväpnad polis på området imorgon. Alltid svårt att veta om det är allvar eller inte.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 22:22ok!! men låter otäkt ju!!!
ok!! men låter otäkt ju!!!
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 22:23http://www.dn.se/sthlm/kth-haller-oppet-trots-hotet-om-massaker-1.1060935
http://www.dn.se/sthlm/kth-haller-oppet-trots-hotet-om-massaker-1.1060935