Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 22:25Jo, det ligger väl i toppen på de flesta av siterna det där...
Jo, det ligger väl i toppen på de flesta av siterna det där...
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 22:31gonatt gott folk.. sov så sött 🙂
gonatt gott folk.. sov så sött 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 22:39Och nu tycker vi alla att Fredrik jobbar hemifrån den här veckan!! Inte hända några obehagliga grejer på KTH när du är där, det gillar vi INTE.
Och nu tycker vi alla att Fredrik jobbar hemifrån den här veckan!! Inte hända några obehagliga grejer på KTH när du är där, det gillar vi INTE.
Quote from Fredric Lagerström on 15 March 2010, 07:35På radion säger dom att polisen tagit en person, att dom är säkra på att det var han.
På radion säger dom att polisen tagit en person, att dom är säkra på att det var han.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 12:59Ja, det är tydligen någon de hittat som erkänt att han låg bakom. Skönt att det fick ett så definitivt slut så att folk slipper gå omkring och undra.
Ja, det är tydligen någon de hittat som erkänt att han låg bakom. Skönt att det fick ett så definitivt slut så att folk slipper gå omkring och undra.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 16:04Ja, och så att vi slipper oroa oss för dig 🙂
Ja, och så att vi slipper oroa oss för dig 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 22:07Vad är motsatsen till trädkramare?
Fundera på den till i morgon för nu ska jag gå och lägga mig
*mooooahahahahaha <-- mitt ondskefulla ta-över-världen-skratt*
😉
Vad är motsatsen till trädkramare?
Fundera på den till i morgon för nu ska jag gå och lägga mig
*mooooahahahahaha <-- mitt ondskefulla ta-över-världen-skratt*
😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 06:45Törs man anta att regnskogsskövlare INTE är rätt svar, fast det ÄR rätt svar på sätt och vis? (H)
Törs man anta att regnskogsskövlare INTE är rätt svar, fast det ÄR rätt svar på sätt och vis? (H)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:18var det verkligen bara Jessie som nappade på den ... jaja, rätt svar, eller ETT rätt svar är såklart ... *trumvirvel* ...
lönnmördare
*tiddi-bom-disch*😀
men regnskogsskövlare är också rätt fast inte det jag tänkte på.
var det verkligen bara Jessie som nappade på den ... jaja, rätt svar, eller ETT rätt svar är såklart ... *trumvirvel* ...
lönnmördare
*tiddi-bom-disch*
😀
men regnskogsskövlare är också rätt fast inte det jag tänkte på.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:19Fan Håkan, har du rötter i götet eller? 🙂
Nä du e det nog dags att ge sig ut i solen, och inte bara sitta inne och spamma sönder Fb.
Fan Håkan, har du rötter i götet eller? 🙂
Nä du e det nog dags att ge sig ut i solen, och inte bara sitta inne och spamma sönder Fb.