Quote from Fredric Lagerström on 16 March 2010, 19:34Helt rätt Håkan. Du får xtra poäng för "la" i svaret.
Vet inte va det är för stad som är ett efternamn. Hur skulle jag kunna veta det? Jag ser Tjörn när jag tittar ut.
Helt rätt Håkan. Du får xtra poäng för "la" i svaret.
Vet inte va det är för stad som är ett efternamn. Hur skulle jag kunna veta det? Jag ser Tjörn när jag tittar ut.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:22Aadu,
staden är inte så svår när man tänker efter ... det e la holm 😀pluspoäng för la igen?
Aadu,
staden är inte så svår när man tänker efter ... det e la holm 😀
pluspoäng för la igen?
Quote from Fredric Lagerström on 16 March 2010, 22:41Laholm är ju Skåne. Inte det jag förknippar med västkusten.
Det var en kuggfråga. Jag blev förvillad.
Laholm är ju Skåne. Inte det jag förknippar med västkusten.
Det var en kuggfråga. Jag blev förvillad.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:54men pluspoäng för la, väl?
men pluspoäng för la, väl?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:54Laholm ligger i Halland.....
Laholm ligger i Halland.....
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:20Vad har hänt? Inte ett oläst inlägg på flera timmar ju, Har folk skaffat sig både jobb och liv? 🙂
Vad har hänt? Inte ett oläst inlägg på flera timmar ju, Har folk skaffat sig både jobb och liv? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:28inga pluspoäng för "la", längre och det verkar inte vara nån större uppslutning kring Gött-la-bååårrrjjshumorn så jag avvaktar tillfäller att ta upp "alla barnen"-trenden igen 😉
inga pluspoäng för "la", längre och det verkar inte vara nån större uppslutning kring Gött-la-bååårrrjjshumorn så jag avvaktar tillfäller att ta upp "alla barnen"-trenden igen 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:19Nej, inget jobb skaffat här än. 🙁 Liv? Ptja, det är väl en definitionsfråga...
Nej, inget jobb skaffat här än. 🙁 Liv? Ptja, det är väl en definitionsfråga...
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:21är du utbildad till något?
är du utbildad till något?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:23Jodå jag är universitetsutbildad i sex år och blev efter lite virrande högskoleingenjör i medie- och kommunikationsteknik. Men det får man inte så mycket jobb av. 😉 Det kan jag däremot är test, alltså typ systemtest och mjukvarutest.
Jodå jag är universitetsutbildad i sex år och blev efter lite virrande högskoleingenjör i medie- och kommunikationsteknik. Men det får man inte så mycket jobb av. 😉 Det kan jag däremot är test, alltså typ systemtest och mjukvarutest.