Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:16något jobb borde du väl kunna få inom mediekommunikation?
Att läsa horoskop är icke bra har jag märkt, helt apropå
något jobb borde du väl kunna få inom mediekommunikation?
Att läsa horoskop är icke bra har jag märkt, helt apropå
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:22Jodå, klart jag ska kunna hitta mig ett jobb, det tar bara lite tid.
Vad sa ditt horoskop då?
Jodå, klart jag ska kunna hitta mig ett jobb, det tar bara lite tid.
Vad sa ditt horoskop då?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:27Ungefär att jag inte vet vad jag känner för en person, och att denna person tydligen sakll fundera i samma banor, att h*n inte vat vad som känns för mig.
Jag blir ju nyfiken ju 🙂
Ungefär att jag inte vet vad jag känner för en person, och att denna person tydligen sakll fundera i samma banor, att h*n inte vat vad som känns för mig.
Jag blir ju nyfiken ju 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:28Och du vet vem den här någon personen skulle kunna vara då?
Man kanske borde läsa lite horoskop för att liva upp vardagen. 😀
Och du vet vem den här någon personen skulle kunna vara då?
Man kanske borde läsa lite horoskop för att liva upp vardagen. 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:31Hör med Johanna hon är ju synsk!
😀
Hör med Johanna hon är ju synsk!
😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:34Elin: Har inte ens tänkt i dom banorna om denna person innan jag läste horoskopet, ända jag har tänkt är att hon är söt, ungefär som mig i sättet, och att det hade varit angenämt att träffas en gång iaf 🙂
Dock har vi harft extra mycket kontakt det sista
Elin: Har inte ens tänkt i dom banorna om denna person innan jag läste horoskopet, ända jag har tänkt är att hon är söt, ungefär som mig i sättet, och att det hade varit angenämt att träffas en gång iaf 🙂
Dock har vi harft extra mycket kontakt det sista
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:36Lucas: Rakt på sak var väl bäst sa du ju i den andra tråden, kör hårt bara, vad är det värsta som kan hända? 🙂
Lucas: Rakt på sak var väl bäst sa du ju i den andra tråden, kör hårt bara, vad är det värsta som kan hända? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:36Elin: Nu blir jag ju nyfniken... Läste du möjligtvis i Norrköping? 🙂
Elin: Nu blir jag ju nyfniken... Läste du möjligtvis i Norrköping? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:37Mats: Jo. Är det nu du ska komma på att du vet vem jag är och jag inte har en aning om vem du är? 😀
Mats: Jo. Är det nu du ska komma på att du vet vem jag är och jag inte har en aning om vem du är? 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:39Nix! Det är först efter att jag frågar vilka år du pluggade där... 😉 Men jag misstänker att vi kan ha gemensamma bekanta i alla fall, jag läste Kommunikations- och transportsystem i Peking... 😀
Ehm just ja! Jag skulle ju fråga också... Vilka år läste d
Nix! Det är först efter att jag frågar vilka år du pluggade där... 😉 Men jag misstänker att vi kan ha gemensamma bekanta i alla fall, jag läste Kommunikations- och transportsystem i Peking... 😀
Ehm just ja! Jag skulle ju fråga också... Vilka år läste d