Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:53Värmare till hockeyn kanske 😉
Värmare till hockeyn kanske 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:54Lucas: Ja, perfekt pick up-line där. 🙂
Lucas: Ja, perfekt pick up-line där. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:57Men nu måste jag verkligen åka, får väl stilla mig lite i väntan på att Mats ska dyka upp som gubben ur lådan som jag kände för sju år sedan. 😀
Men nu måste jag verkligen åka, får väl stilla mig lite i väntan på att Mats ska dyka upp som gubben ur lådan som jag kände för sju år sedan. 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:08stopp, stopp, stopp, ni måste kolla med Johanna först, hon har ju inte hittat Aadus byxor redan.
stopp, stopp, stopp, ni måste kolla med Johanna först, hon har ju inte hittat Aadus byxor redan.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:14Nu är jag inte med alls men emn...
Lucas... vad är det för hockey du pratar om??
Nu är jag inte med alls men emn...
Lucas... vad är det för hockey du pratar om??
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:16Sabina: Primärt är det slutspelshockey mellan Frölunda och linköping i kvartsfinalen nu.
Sekundärt: Kramkalas om det skulle gå åt fel håll i hockeyn 😀
Sabina: Primärt är det slutspelshockey mellan Frölunda och linköping i kvartsfinalen nu.
Sekundärt: Kramkalas om det skulle gå åt fel håll i hockeyn 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:20ok!! vilka håller du på.. SNÄLLA INTE LHC :@
ok!! vilka håller du på.. SNÄLLA INTE LHC :@
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:21Kan man jämföra jobb med förhållanden? Förhållanden med jobb? Förhållanden med fritidsintressen? Fritidsintressen med jobb? Jobb med fritidsintressen? Fritidsintressen med förhållanden?
Min poäng är att man inte bara kan ge upp när saker börjar bli tråki
Kan man jämföra jobb med förhållanden? Förhållanden med jobb? Förhållanden med fritidsintressen? Fritidsintressen med jobb? Jobb med fritidsintressen? Fritidsintressen med förhållanden?
Min poäng är att man inte bara kan ge upp när saker börjar bli tråki
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:27Sabina (#) självklart INTE!
Kenny: Tror jag tappade bort mig lite i ditt inlägg, men viss blir det så att oavsett vad det gäller, så blir det trist om det inte blir lite ny glöd under åren.
Sabina (#) självklart INTE!
Kenny: Tror jag tappade bort mig lite i ditt inlägg, men viss blir det så att oavsett vad det gäller, så blir det trist om det inte blir lite ny glöd under åren.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:28Lucas: vilka håller du på???? Jag är mycket nöjd var "mitt" lag slutade i serien!!! 🙂
Lucas: vilka håller du på???? Jag är mycket nöjd var "mitt" lag slutade i serien!!! 🙂