Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:12Kenny: jag är itne sån som pratar så.. tyckte det var konstigt att han var tvungen att sitta på toa för att läsa tidningen 😉
Kenny: jag är itne sån som pratar så.. tyckte det var konstigt att han var tvungen att sitta på toa för att läsa tidningen 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:13Ska vi ha någon generell insikt i vad du gör med hushållsrullen, Bruse? Fast hade du sagt en strumpa, hade jag kanske hajat till... 😉
Ska vi ha någon generell insikt i vad du gör med hushållsrullen, Bruse? Fast hade du sagt en strumpa, hade jag kanske hajat till... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 16:14Ok Kenny, för din skull trär jag på en strumpa.
Ok Kenny, för din skull trär jag på en strumpa.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:14mm exakt bruse.. toarullarna kanske är slut.. o bara hushållsrullen fans kvar!!! 😉
mm exakt bruse.. toarullarna kanske är slut.. o bara hushållsrullen fans kvar!!! 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:17men men.. nog om det...... magsjukan har slagit till hos oss på våran barnstug.... sista jag fick göra innan jag gick hem var att ta in en unge som behövde kasta upp så att säga.. undra hur länge det dröjer innan man ligger sj sen då!!!
men men.. nog om det...... magsjukan har slagit till hos oss på våran barnstug.... sista jag fick göra innan jag gick hem var att ta in en unge som behövde kasta upp så att säga.. undra hur länge det dröjer innan man ligger sj sen då!!!
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 16:18Ska du lägga ned SJ?
Ska du lägga ned SJ?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:18Bruse: Sen kan jag inte låta bli att undra varför du måste använda hushållspapper i st för toapapper, men det kanske platsar mer i "snusk och bajs"-tråden? 😉
Bruse: Sen kan jag inte låta bli att undra varför du måste använda hushållspapper i st för toapapper, men det kanske platsar mer i "snusk och bajs"-tråden? 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:24Bruse: sj förkortning för själv!!!
Bruse: sj förkortning för själv!!!
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:28Hmm. Jag gissade på sjuk...
Hmm. Jag gissade på sjuk...
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:31sjuk är bara S i sånna fall men vad jag vet så bland dom jag känner som man chattar med är sj själv!!!
sjuk är bara S i sånna fall men vad jag vet så bland dom jag känner som man chattar med är sj själv!!!