Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:31Jag gissade på sojamjölk... Men sen är jag inte riktigt som andra barn... 😉
Jag gissade på sojamjölk... Men sen är jag inte riktigt som andra barn... 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:33haha.... ja du.... men men.. nu är det sanrt dax att traska tillbaka till tvättstugan... hatar det.. o jag måste ta med blöt tvätt till gymmet sen. hmmmm
haha.... ja du.... men men.. nu är det sanrt dax att traska tillbaka till tvättstugan... hatar det.. o jag måste ta med blöt tvätt till gymmet sen. hmmmm
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:38Mats: vi måste verkligen ta ett snack sedan märker jag. Fast än så länge har du ju inte utbrustit att du vet exakt vem jag är i alla fall. Nu börjar straxt mitt bodypump-pass, jag var så nyfiken på fortsättningen här att jag var tvungen att omklädningsrum
Mats: vi måste verkligen ta ett snack sedan märker jag. Fast än så länge har du ju inte utbrustit att du vet exakt vem jag är i alla fall. Nu börjar straxt mitt bodypump-pass, jag var så nyfiken på fortsättningen här att jag var tvungen att omklädningsrum
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:51Elin: Jepp! Dessvärre kan jag inte säga att jag har klockren bild av vem du är heller (ett fint sätt att säga att jag inte minns dig), men Campus var ju inte såå stort, så risken finns att vi har sett varandra i alla fall... 😀
Elin: Jepp! Dessvärre kan jag inte säga att jag har klockren bild av vem du är heller (ett fint sätt att säga att jag inte minns dig), men Campus var ju inte såå stort, så risken finns att vi har sett varandra i alla fall... 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 18:53Eller hur Håkan, jag kände det när jag skrev det att det borde vara en stark kandidat till nytt inslag i SAOL. 😉
Eller hur Håkan, jag kände det när jag skrev det att det borde vara en stark kandidat till nytt inslag i SAOL. 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:42ooo, vilken bra idé! Tänk att ha Gert Fylking som gapar ÄNTLIGEN! när Horace proklamera ditt namn och snirklar in sig i förklaring till varför just DITT ord fick komma med 😀
EDIT: hmmm... eller det är såklart bara för nobelpristagarna som de gör sig ti
ooo, vilken bra idé! Tänk att ha Gert Fylking som gapar ÄNTLIGEN! när Horace proklamera ditt namn och snirklar in sig i förklaring till varför just DITT ord fick komma med 😀
EDIT: hmmm... eller det är såklart bara för nobelpristagarna som de gör sig ti
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:59Ja, se det snöar, ja se det snöar...Vilken lycka!!:-)
Ja, se det snöar, ja se det snöar...Vilken lycka!!:-)
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2010, 11:20Haha, tänkte svida om från dubbdäck till cx-däck på pendlarhojen. Tror jag avvaktar liiite.
Haha, tänkte svida om från dubbdäck till cx-däck på pendlarhojen. Tror jag avvaktar liiite.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:27Det kan nog vara klokt det.. för här snöar det så in i norden iallafall.
Det kan nog vara klokt det.. för här snöar det så in i norden iallafall.
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2010, 11:46Tänkvärda ord i chefens veckobrev:
"Man brukar säga att vi ska behandla människor som vi själva vill bli behandlade. Glöm det! Vi ska behandla människor som de vill bli behandlade – kanske nått som vi alla bör ta till oss? Frågan är, är det möjligt att v
Tänkvärda ord i chefens veckobrev:
"Man brukar säga att vi ska behandla människor som vi själva vill bli behandlade. Glöm det! Vi ska behandla människor som de vill bli behandlade – kanske nått som vi alla bör ta till oss? Frågan är, är det möjligt att v