Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:54Ibland, beror på hur man känner varandra.
Ibland, beror på hur man känner varandra.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 12:44YAY!!! (H:) (t+)... (har ingen aning om vad det är för band, men jag är glad ändå!) 😉
YAY!!! (H:) (t+)... (har ingen aning om vad det är för band, men jag är glad ändå!) 😉
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2010, 12:46Dubbel glädje är... ja eh... dubbel glädje!
Dubbel glädje är... ja eh... dubbel glädje!
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 12:46Haha! Underbara du Jenny! (H:)
(Tillägg till det föregående är att det är första plattan med ny musik på 8 år... :D)
Edit: Adresserat
Haha! Underbara du Jenny! (H:)
(Tillägg till det föregående är att det är första plattan med ny musik på 8 år... :D)
Edit: Adresserat
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 12:54Mäts-bobby: Risken är ju dock att förväntningarna blir för höga.
Jag vill ha nysläpp med Live, men det få man väl vänta på
Mäts-bobby: Risken är ju dock att förväntningarna blir för höga.
Jag vill ha nysläpp med Live, men det få man väl vänta på
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 12:56Lucas: Jo, det har du rätt i... Men jag ska tjuvlyssna på teaser-spåren på iTunes sen och se om det är något att handla eller inte. 🙂
Lucas: Jo, det har du rätt i... Men jag ska tjuvlyssna på teaser-spåren på iTunes sen och se om det är något att handla eller inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 14:51undra när den riktiga våren ska komma!! såååååååå trött på snön kommit rätt mycket nu idag juh 🙁
undra när den riktiga våren ska komma!! såååååååå trött på snön kommit rätt mycket nu idag juh 🙁
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 15:10Emelie: Vassego! Alltid trevligt när man kan sprida musiknyheter... 😉
Emelie: Vassego! Alltid trevligt när man kan sprida musiknyheter... 😉
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 15:53Snö?
Här är det 10,3 grader och solen sken för en stund sedan men la sig bakom molnen nu.
Ni bor i fel landsände!(L)
Snö?
Här är det 10,3 grader och solen sken för en stund sedan men la sig bakom molnen nu.
Ni bor i fel landsände!(L)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 15:55hehe manne.. nu är det ju så att hos dig regnade det häromdagen el hur när vi hade toppfint väder.. så vi bor nog i fel ände till o från 😉
hehe manne.. nu är det ju så att hos dig regnade det häromdagen el hur när vi hade toppfint väder.. så vi bor nog i fel ände till o från 😉