Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jisses, vilket billigt hus. I Stockholm skulle du inte ens få ett av rummen till det priset...

japp björn är alla på plats har vi 19 barn på min avdelning!!!! i hela huset har vi 34 o ska kanske få en liten till om dom tackar ja till platsen vi TVINGATS att erbjuda!!

är det ditt/erat hus?? verkar mysig.. ligger i fel stad dock 😉

Helena: nästan

Kenny: Håller med den funktionen suger här på funbeat.. mycket bättre på Jogg.se där är funktionen för zoomen bättre tycker jag.

Reggade mig faktiskt här på FB för säkert 2 år sedan, men gick tillbaka till jogg.se för just att kartfunktionen funkar bättr

Jag ska nog inte berätta vad min tvåa kostade :-).

Förstår inte varför så många i denna grupp envisas med att kalla mig Helene! Är det något fel på Helena?(H)

Jag ska nog inte berätta vad de 2 rok på 44 kvm på Davidshallstorg som jag är sugen på kostar heller... 😉

Björn, har du bostad i Falun? Eller är det en senare fråga...?

Helena: Ber om ursäkt för namnbytet.. nu är jag äldre och vet bättre. Det kommer kanske att göras om igen.

Helena: jag lyckas rätt i alla fall 🙂

bor man i storstäder får man ju räkna med att det kostar.... el hur..... man väljer ju lite själv vart man bor o vill lägga på boendet?!!?!!

Helena: Jag hade en kanonbra lägenhet på gång där, men släppte den för jag vill inte stå med dubbla boenden. Men det kommer inte att vara något problem att få bostad där. Har dock inte bestämt mig om jag skall köpa eller hyra lägenhet där. Jag gillar ju a