Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:21Bruse: jag fick mig wisky igår för att bli kvitt mitt halsont.. o det har nog hjälp lite tror ajg.. men kan ju med vara beroccan o kanjangen hehe
Bruse: jag fick mig wisky igår för att bli kvitt mitt halsont.. o det har nog hjälp lite tror ajg.. men kan ju med vara beroccan o kanjangen hehe
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:33Det började vräka ner snö igen så jag skiter i löpningen och styrketränar lite hemma istället tror jag. Ok för att man ska träna även under dåliga förutsättningar, men snö känns lite orealistiskt på de lopp jag har tänkt att springa i år...
Det började vräka ner snö igen så jag skiter i löpningen och styrketränar lite hemma istället tror jag. Ok för att man ska träna även under dåliga förutsättningar, men snö känns lite orealistiskt på de lopp jag har tänkt att springa i år...
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:35Jag ska springa Premiärmilen nästa söndag och trodde att snön skulle vara borta lååångt innan dess. Men enligt 10 dygnsprognosen ska det snöa på lördag...
Jag ska springa Premiärmilen nästa söndag och trodde att snön skulle vara borta lååångt innan dess. Men enligt 10 dygnsprognosen ska det snöa på lördag...
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:40Man förtränger ju det där, men det är ju ganska vanligt med att det snöar här i krokarna i en månad till faktiskt. Man vill tro att Mars är en vårmånad, men då får man åka lite längre söderut.
http://www.smhi.se/kunskapsbanken/meteorologi/var-1.1080?l=25
Man förtränger ju det där, men det är ju ganska vanligt med att det snöar här i krokarna i en månad till faktiskt. Man vill tro att Mars är en vårmånad, men då får man åka lite längre söderut.
http://www.smhi.se/kunskapsbanken/meteorologi/var-1.1080?l=25
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:42Och yey! Nu har jag fått startplats på Vätternrundan (t+).
Och yey! Nu har jag fått startplats på Vätternrundan (t+).
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2010, 17:44Vilken starttid fick du Fredrik?
Vilken starttid fick du Fredrik?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:44ska se till o anmäla mig på vårruset så snart som möjlig..s ka bara få med mina arbkamrater oxå!! sakt dom får krypa runt om dom vill hahaha jag är den äna på jobbet som tränar så pass mycket!!!!som jag gör!!
ska se till o anmäla mig på vårruset så snart som möjlig..s ka bara få med mina arbkamrater oxå!! sakt dom får krypa runt om dom vill hahaha jag är den äna på jobbet som tränar så pass mycket!!!!som jag gör!!
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:44Edit: dubbelinlägg
Edit: dubbelinlägg
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:49Går ju inte att lämna er 1,5 timme utan att ni har skrivit elvatusenfemtioelva inlägg!
Och nope inte rund i huvet, se tidigare inlagd överkroppsbild.
Möjligen rund under tofflorna fast inte speciellt ofta.
Går ju inte att lämna er 1,5 timme utan att ni har skrivit elvatusenfemtioelva inlägg!
Och nope inte rund i huvet, se tidigare inlagd överkroppsbild.
Möjligen rund under tofflorna fast inte speciellt ofta.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:4906.00 Bruse, har ingen uppfattning om det är bra eller dåligt egentligen, men det blir ju dagsljus hela tiden.
edit: när startar du?
edit: adresserar lite också.
06.00 Bruse, har ingen uppfattning om det är bra eller dåligt egentligen, men det blir ju dagsljus hela tiden.
edit: när startar du?
edit: adresserar lite också.