Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 11:09NU ringer SJ och säger att tåget är inställt. Tack för det, SJ... :@
NU ringer SJ och säger att tåget är inställt. Tack för det, SJ... :@
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 11:20Bra att de ger ett nummer man kan ringa... Synd bara att de inte svarar i telefon då. På nätet går det _tydligen_ utmärkt att boka det tåget jag hade bokat på... Så jag antar att den informationen inte går att lita på. (#)
Bra att de ger ett nummer man kan ringa... Synd bara att de inte svarar i telefon då. På nätet går det _tydligen_ utmärkt att boka det tåget jag hade bokat på... Så jag antar att den informationen inte går att lita på. (#)
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 11:24Bedrövligt SJ ;(
Bedrövligt SJ ;(
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 11:28ja... men jag har ju bil, så jag beöverr inte använda deras tjänster egentligen... *SUCK*
ja... men jag har ju bil, så jag beöverr inte använda deras tjänster egentligen... *SUCK*
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 11:38jääävligt långa minuter på sj... 1 minut för dem är 8 minuter (still counting) på min datorklocka... *suck (bis)*
jääävligt långa minuter på sj... 1 minut för dem är 8 minuter (still counting) på min datorklocka... *suck (bis)*
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 11:56Så då har man fått en dos utbildning idag, har installerats en ny kopiator/fax/scanner/allt möjligt! Fasen den är som ett rymdskepp, tror t o m den kan vika origami om man bara hittar den funktionsknappen.......kan den isf måhända vika ihop en dejt till i
Så då har man fått en dos utbildning idag, har installerats en ny kopiator/fax/scanner/allt möjligt! Fasen den är som ett rymdskepp, tror t o m den kan vika origami om man bara hittar den funktionsknappen.......kan den isf måhända vika ihop en dejt till i
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:06Nu har 1 minut blivit över 35 minuter... *sticker på lunch och fortsätter samtalet ätandes*
Nu har 1 minut blivit över 35 minuter... *sticker på lunch och fortsätter samtalet ätandes*
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:45Ok! Så... En timmes väntan i telefonkö (som skulle tagit 1 minut), en köbiljett automat som jävlas med mig och en fransk hotdog senare får jag reda på av personalen på SJ tågstation att "Nej, det tåget går... Det måste vara ett annat tåg bokad på det bokn
Ok! Så... En timmes väntan i telefonkö (som skulle tagit 1 minut), en köbiljett automat som jävlas med mig och en fransk hotdog senare får jag reda på av personalen på SJ tågstation att "Nej, det tåget går... Det måste vara ett annat tåg bokad på det bokn
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:51Hmm... fransk hotdog... well..mmm... tja.
Ha en skön helg Kenny! (L)
Hmm... fransk hotdog... well..mmm... tja.
Ha en skön helg Kenny! (L)
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:54Tack Anders! (L) 😉
Tack Anders! (L) 😉