Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

NU ringer SJ och säger att tåget är inställt. Tack för det, SJ... :@

Bra att de ger ett nummer man kan ringa... Synd bara att de inte svarar i telefon då. På nätet går det _tydligen_ utmärkt att boka det tåget jag hade bokat på... Så jag antar att den informationen inte går att lita på. (#)

Bedrövligt SJ ;(

ja... men jag har ju bil, så jag beöverr inte använda deras tjänster egentligen... *SUCK*

jääävligt långa minuter på sj... 1 minut för dem är 8 minuter (still counting) på min datorklocka... *suck (bis)*

Så då har man fått en dos utbildning idag, har installerats en ny kopiator/fax/scanner/allt möjligt! Fasen den är som ett rymdskepp, tror t o m den kan vika origami om man bara hittar den funktionsknappen.......kan den isf måhända vika ihop en dejt till i

Nu har 1 minut blivit över 35 minuter... *sticker på lunch och fortsätter samtalet ätandes*

Ok! Så... En timmes väntan i telefonkö (som skulle tagit 1 minut), en köbiljett automat som jävlas med mig och en fransk hotdog senare får jag reda på av personalen på SJ tågstation att "Nej, det tåget går... Det måste vara ett annat tåg bokad på det bokn

Hmm... fransk hotdog... well..mmm... tja.

Ha en skön helg Kenny! (L)

Tack Anders! (L) 😉