Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

okej med risk att f¨höra detta under resten av mitt fb:ande, men vad betyder det?

Em: Det är alltid bättre att fråga än att leva i ovisshet... 🙂

Bouldering kommer från att man klättrar på klippblock utan rep, och inomhus innebär det lägre väggar. För mig känns det som en mer teknisk och utmanande klättring än att klättra med topprep

så man har ingen säkerhet??

Jo, man har mattor under sig och en spotter som står nedanför och håller koll på en och hjälper till att ta emot eller rikta en in i mattan om/när man faller. 🙂

mats: låter farligt!!!!!

jaha... måste testa det där, med klättring alltså...

Sabina: Nä då, det är det inte... Inomhus är man max 4 meter upp kanske...? 🙂 (Och kicken är helt sjuuuuk! (H:))

Em: Du är välkommen att komma hit och pröva på. 🙂

Jag har också bouldrat (stavning?) idag! (H:) Mats, jag har verkligen fallit för det nu. Körde väldigt lite topprep... Det känns friare med bouldering. Fick dock panik en gång när jag var slut i musklerna och fortfarande var högt uppe och inte hittade någ

mmm men 4 meter är inte lite o trilla ju.. man kan bryta sig illa på 1 meter juh hehehe låter jätteläskigt... men ska väl inte säga nått förns man har provat!!!!

Och framförallt så har man rätt rejäla mattor under sig... 🙂 (Och man kan dessutom bryta sig sönder och samman genom att snubbla i duschen också... ;))