Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 12:45Hm... Vill knäcka ryggen...
Hm... Vill knäcka ryggen...
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 15:45Ni killar talar om man-colds (översatt: hur synd det är om er när ni är förkylda), ni skulle bara veta hur det känns när en kvinna har riktigt ont i huvudet...
Ville bara säga det.
Ni killar talar om man-colds (översatt: hur synd det är om er när ni är förkylda), ni skulle bara veta hur det känns när en kvinna har riktigt ont i huvudet...
Ville bara säga det.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 15:47jessie: då är det inte roligt att vara i närheten:-)
jessie: då är det inte roligt att vara i närheten:-)
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 15:51Appappapp Lucas. Så här är det: Man är ALLTID hellre på utsidan än på insidan av det där huvudet med migrän.
Appappapp Lucas. Så här är det: Man är ALLTID hellre på utsidan än på insidan av det där huvudet med migrän.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 15:56sant, men ni e ju så bittra när ni får ont i huvudet:D
sant, men ni e ju så bittra när ni får ont i huvudet:D
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 20:21Jessie: Med tanke på att jag lever med migrän minst en gång i veckan så tror jag att jag har en viss aning... 😉
Jessie: Med tanke på att jag lever med migrän minst en gång i veckan så tror jag att jag har en viss aning... 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 20:24hur gick klättringen idag Mats? hittat ngn att krama om?
hur gick klättringen idag Mats? hittat ngn att krama om?
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 20:29Emelie: Min klättring var katastrof, det sitter fortfarande för mycket i huvudet på mig efter min skada... Jenny var duktig (och spöade mig självklart) på väggarna. 🙂
Nix, ingen att hålla om ännu... Hur långt är det till Halmstad? 😉
Emelie: Min klättring var katastrof, det sitter fortfarande för mycket i huvudet på mig efter min skada... Jenny var duktig (och spöade mig självklart) på väggarna. 🙂
Nix, ingen att hålla om ännu... Hur långt är det till Halmstad? 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 20:38vad jorde du när du skadade dig? gjorde du det på väggen?
jag vet inte hur långt det kan vara men du är välkommen 😉
vad jorde du när du skadade dig? gjorde du det på väggen?
jag vet inte hur långt det kan vara men du är välkommen 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 20:39Det sjuka är att jag skadade mig när jag bouldrade, men det har jag inga problem med att göra nu... 🙂
Det sjuka är att jag skadade mig när jag bouldrade, men det har jag inga problem med att göra nu... 🙂