Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:27mats: haha ja det har du rätt i.... snubbla var som kan vara farligt 😉
mats: haha ja det har du rätt i.... snubbla var som kan vara farligt 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:28Tre av mina brutna tår (fem totalt) bröt jag genom att halka när jag klev ur badkaret och dammade in foten i badkarskanten... 😉
Tre av mina brutna tår (fem totalt) bröt jag genom att halka när jag klev ur badkaret och dammade in foten i badkarskanten... 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:35aj som fan vad ont... har bara brutit 1 tå o det var att jag for handlöst ner för en trappa.. skulle skynda mig ner o svara i telen.... men fatta inte den var bruten på ett ttag för jag hade mer ont i knät som jag med slog i!!!!!!!!! men när jag 2 min sen
aj som fan vad ont... har bara brutit 1 tå o det var att jag for handlöst ner för en trappa.. skulle skynda mig ner o svara i telen.... men fatta inte den var bruten på ett ttag för jag hade mer ont i knät som jag med slog i!!!!!!!!! men när jag 2 min sen
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:39kan man gå o klättra själv på en klätterklubb?
kan man gå o klättra själv på en klätterklubb?
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:41Jepp! Det kan man... De flesta klätterklubbarna har prova på-tillfällen, så en stark rekommendation är att gå till en klubb vid ett sånt tillfälle. 🙂
Jepp! Det kan man... De flesta klätterklubbarna har prova på-tillfällen, så en stark rekommendation är att gå till en klubb vid ett sånt tillfälle. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:44kollade in den i Halmstad nu idag de hade sin öppna dag den 12/3 (#)
kollade in den i Halmstad nu idag de hade sin öppna dag den 12/3 (#)
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:44In i klätterträsket med dig Emelie! 😀
edit:
Ta en sväng till Gbg, så kan du testa lite när det passar.
In i klätterträsket med dig Emelie! 😀
edit:
Ta en sväng till Gbg, så kan du testa lite när det passar.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:46Mats: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjje!
Hur gammal måste man bli för att man ska slippa bli klappad på huvudet och kallad en duktig liten flicka när man är på jobbet???? (t-)
Mats: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjje!
Hur gammal måste man bli för att man ska slippa bli klappad på huvudet och kallad en duktig liten flicka när man är på jobbet???? (t-)
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 21:51Mari??? lätta ditt hjärta?
Mari??? lätta ditt hjärta?
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 22:29toddelooo, aijm back!
Hur har ni haft det i veckan? Sol? Snö? Slask? Lottomiljoner? Kärlek?
toddelooo, aijm back!
Hur har ni haft det i veckan? Sol? Snö? Slask? Lottomiljoner? Kärlek?