Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 14:26jag har haft det fantastiskt bra men inte kan jag stava för fem öre såg jag... Argentière heter stället jag varit på och det har varit väldigt bra. Kasst väder första dagen men sen tittade solen fram så jag är lite röd om näsan, trots SPF 40!
jag har haft det fantastiskt bra men inte kan jag stava för fem öre såg jag... Argentière heter stället jag varit på och det har varit väldigt bra. Kasst väder första dagen men sen tittade solen fram så jag är lite röd om näsan, trots SPF 40!
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:08Kaddischhh!
Här var det nån som var grinig över att få nattsömnen förstörd 😀BILD:http://tjuvtittat.se/wp-content/uploads/2010/03/jaghatarmanniskor.jpg
Kaddischhh!
Här var det nån som var grinig över att få nattsömnen förstörd 😀
BILD:http://tjuvtittat.se/wp-content/uploads/2010/03/jaghatarmanniskor.jpg
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:21😀 wunderbar
😀 wunderbar
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:28Haha, underbart! 🙂 Vet hur det där är....man ligger där o försöker sova o upprepar hela tiden: Men kom nån gång då för faaaaan! 😉
Haha, underbart! 🙂 Vet hur det där är....man ligger där o försöker sova o upprepar hela tiden: Men kom nån gång då för faaaaan! 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:37Jag tror att avundsjukan är stor:D
Värst vad tyst det har varit här idag.
Nån som har sett bruse på ett tag?
Jag tror att avundsjukan är stor:D
Värst vad tyst det har varit här idag.
Nån som har sett bruse på ett tag?
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:37Jeanette,
men usch då, var han SÅ dålig i sängen 😉
Jeanette,
men usch då, var han SÅ dålig i sängen 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:56Haha Håkan, nu var det inte i min sängkammare det hela utspelades utan i lägenheten ovanför och deras sänggavel slog mot väggen o hon hade väl diverse ljud för sej............
Utsvulten som man var då så uppskattade jag inte direkt aktiviteten när jag sku
Haha Håkan, nu var det inte i min sängkammare det hela utspelades utan i lägenheten ovanför och deras sänggavel slog mot väggen o hon hade väl diverse ljud för sej............
Utsvulten som man var då så uppskattade jag inte direkt aktiviteten när jag sku
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:59Lucas jag tror Bruse vakar över oss...han har ju tex bytt avatar idag. 🙂 (t+)
Lucas jag tror Bruse vakar över oss...han har ju tex bytt avatar idag. 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:08Jeanette,
ahaaaa, du menar såååå... *ler oskyldigt*och på den åttonde dagen uppfann Gud hörlurar och MP3-spelare med hög volym. Och han fann det gott 😀
Som tur är så spelar min granne ovanför "bara" gitarr på underliga tider så jag slipper lyssna på a
Jeanette,
ahaaaa, du menar såååå... *ler oskyldigt*
och på den åttonde dagen uppfann Gud hörlurar och MP3-spelare med hög volym. Och han fann det gott 😀
Som tur är så spelar min granne ovanför "bara" gitarr på underliga tider så jag slipper lyssna på a
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:13Meh, är det allmänna avatarbytardagen idag eller? Snygg bild Jeanette 🙂
När det gäller stönande grannar så är jag lyckligt oventandes om sånt då jag har pensionärer bredvid. Däremot har jag haft en flickvän för länge sedan som lät värre än en porrskådis
Meh, är det allmänna avatarbytardagen idag eller? Snygg bild Jeanette 🙂
När det gäller stönande grannar så är jag lyckligt oventandes om sånt då jag har pensionärer bredvid. Däremot har jag haft en flickvän för länge sedan som lät värre än en porrskådis