Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:34Elin: jag vet inte vad jag tänkte på:D
Elin: jag vet inte vad jag tänkte på:D
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:36Nä det är inte så lätt alla gånger. Men jag lovar att nästa gång jag vaknar mitt i natten eller har svårt att somna på kvällen så ska jag skrika lite så högt jag kan. Bara för att jag kan.
Nä det är inte så lätt alla gånger. Men jag lovar att nästa gång jag vaknar mitt i natten eller har svårt att somna på kvällen så ska jag skrika lite så högt jag kan. Bara för att jag kan.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:42Elin,
om du lockar med gratis replokal kanske Lasse flyttar tillbaka... och sjunger en sång om det 🙂
Elin,
om du lockar med gratis replokal kanske Lasse flyttar tillbaka... och sjunger en sång om det 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 16:59hej alla glada o alla andra med för den delen 🙂
Måste fråga er som varit här ett tag.. när ni pratar om avatar... är det samma som presentations bild el? för nån sa att bruse bytt avatar o jag såg han hade ny bild!?!?!?! känner mig lite korkad men....
hej alla glada o alla andra med för den delen 🙂
Måste fråga er som varit här ett tag.. när ni pratar om avatar... är det samma som presentations bild el? för nån sa att bruse bytt avatar o jag såg han hade ny bild!?!?!?! känner mig lite korkad men....
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 17:05Ja, egentligen heter det väl "visningsbild" här på FB, men avatar är samma sak.
Ja, egentligen heter det väl "visningsbild" här på FB, men avatar är samma sak.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 17:08ok tack för den kenny.. höll på att bli knäpp.... haha el föresten ,man kan inte bli nått man redan är hahahaha
Ser blå varelser jag nä rjag tänker på avatar!!!NU gymmet o Combat!!! 😀
ok tack för den kenny.. höll på att bli knäpp.... haha el föresten ,man kan inte bli nått man redan är hahahaha
Ser blå varelser jag nä rjag tänker på avatar!!!
NU gymmet o Combat!!! 😀
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 17:10Wikipedia säger:
"...
Ur definitionen ovan avleds ordet avatar i flera moderna betydelser:
* En elektronisk representation eller visualisering av en person eller spelare (spelarobjektet) inom science fiction, datavetenskap och MUD
* En (liten) bild f
Wikipedia säger:
"...
Ur definitionen ovan avleds ordet avatar i flera moderna betydelser:
* En elektronisk representation eller visualisering av en person eller spelare (spelarobjektet) inom science fiction, datavetenskap och MUD
* En (liten) bild f
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:07Ok.. men jag tänkte mer på filmen Avatar... men jag köper den förklaringen!!!! 🙂
Ok.. men jag tänkte mer på filmen Avatar... men jag köper den förklaringen!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 12:56Edit: Sorry. Jag kan ju inte länka till en böghemsida. Hur skulle det se ut? ;P
Edit: Sorry. Jag kan ju inte länka till en böghemsida. Hur skulle det se ut? ;P
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 13:47Känny,
varför inte det?under övrigt kan jag notera dagens freudianska felsägning;
- men vaddå, jag skäms inte för min sexuella anläggning!
😀
Känny,
varför inte det?
under övrigt kan jag notera dagens freudianska felsägning;
- men vaddå, jag skäms inte för min sexuella anläggning!
😀