Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jobbigt Björn, det är ju tyvärr så att sådana känslor kommer när dom vill och inte när det passar.

Jippie för mig, Nu e det klart att jag har P&L Biljett, skall jobba lite på campingen bara:-)

Em: Alla steg är bra 🙂 Men det märks direkt när man inte har tränat ordentligt på ett tag.. var ju satans förkyld och sen haft grabbarna.. men imorgon drar jag till norge och kommer bo i en stuga med många volentärer till barnvakt... så blir längdskidor

Sabina: why change a winning concept? 😉

Magnus: Du har tio minuter på dig... *tic... tac...tic... tac...* 😉

Härligt Lucas! Nästan så att jag inte skall springa med dig i Mellsta, utan hämta dig i Borlänge och åka till Säterdalen för en löpvända istället. Där är det fantastiskt att springa 🙂

Attans... *väljer att ignorera TB idag med*

Björ: E det långt där ifrån då? jag kan springa var som 🙂
Jag åker väl upp och firar midsommar är det tänkt, vi vill ju jobba av vårat pass så tidigt som möjligt, så det blev måndagen, men man kommer ju inte att kunna köra under hela midsommar, så det ä

Nej det är inte långt därifrån.. ca. 20 minuter med bil. Men det är lätt värt den extra turen för att löpa i Säters naturreservat.

Då får vi köra på det då:-)

ja kenny why 😉 ??

Roligt ni verkar ha att ni bor så pass nära så ni kan hitt apå saker tillsammasn.... nån som bor i närheten av örebro hehe som kan hjälpa mig i gång med mitt springande 😉

Halo halo alla singlar! (som jag förmodar att ni är) 🙂
Har inte varit så aktiv på funbeat, mer än att fylla i min träning.. men nu så ska jag skärpa mej, gick ju faktiskt med här för att träffa andra träningsintresserade!