Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon av er som cyklar som vet om någon cykelmojj med någon gammal stofil i som kan tänka sig att ta sig an min fina gamla Vega?

Den behöver ju få sig en genomgång pga att jag var klantig nog att tappa den från bilen på riksvägen i höstas, men vår

Nej mitt problem är snarare att få med vilodagar när det behövs! Jag ska köra göteborgsvarvet så det är vad jag tränar inför just nu! Hehe kasnke skulle löpa lite mer så det ska det bli imorrn!

Tack Björn förresten! Såg vad ni skrivit innan.. hade jag v

Yay, mera Linköping. Får passa på att göra reklam för gemensam löpning på söndag (http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=8013082). Hoppas bara att jag inte blir mer förkyld än så här och att min fot håller sig i skick. 🙂

tack för alla virtuella kramar, de värmer som glögg i ett brustet hjärta 🙂

tyvärr så tar ju brustna hjärtan lång tid att laga.... om det nånsin blir helt.. man lär sig mer känns det som att leva med bitarna!!!!!! men åter igen.. *kram på dig björn*

Oh, kul med gemensam löpning! Ska dock tillbringa helgen i västervik.. Men det får gärna bli en annan gång, om jag orkar 2 mil =/ men snart måste jag ju! Snart säger jag godnatt iaf!

Elin: Orkar du en mil så orkar du två i det där tempot, jag lovar. 🙂

Bra, säger du det så 🙂 ser att du är med i noc.out oxå! Har en viss Martin i hälarna som försöker få med mej 😉

Nu säger jag godnatt på riktigt! Vi hörs

natt elin.... sov gott!!

Martin är nog den effektivaste medlemsvärvare jag stött på. Bäst du går med på en gång. Tyvärr missade du den grymma festen i helgen. 😀