Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2010, 22:14En cyklist! Välkommen Elin!
Men nej... Linköping?
En cyklist! Välkommen Elin!
Men nej... Linköping?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:17hej elin.. kolla vad du träna... såg du kör BC.. är det lemiles som har programet?? vi har just börjat med nya passet... o vad bra det är!!!
hej elin.. kolla vad du träna... såg du kör BC.. är det lemiles som har programet?? vi har just börjat med nya passet... o vad bra det är!!!
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:17Är väl egentligen ingen cyklist, råkade bara gå o köpa en cykel förra våren å började ge mej ut! Eller hmm, då är jag kasnke en cyklist? 🙂
Japp, linköping är där jag befinner mej! Å tack tack
Är väl egentligen ingen cyklist, råkade bara gå o köpa en cykel förra våren å började ge mej ut! Eller hmm, då är jag kasnke en cyklist? 🙂
Japp, linköping är där jag befinner mej! Å tack tack
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:19Japp, bodycombat är askul! Det roligaste i min träningslista.. Å nya passet va jättebra! Körde det igår, å satan vilken träningsvärk i rumpan 🙂
Japp, bodycombat är askul! Det roligaste i min träningslista.. Å nya passet va jättebra! Körde det igår, å satan vilken träningsvärk i rumpan 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:21Det är tydligen cykeln som gör en människa till cyklist har jag fått höra.
Hej förresten 😀
Det är tydligen cykeln som gör en människa till cyklist har jag fått höra.
Hej förresten 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:21Elin: ja det känns lite över allt.. har du provat nya BA oxå.. det är åxå asbra.. körde det i kväll... där kännd det med kan jag säga mage o ben o lite överallt!!!
Elin: ja det känns lite över allt.. har du provat nya BA oxå.. det är åxå asbra.. körde det i kväll... där kännd det med kan jag säga mage o ben o lite överallt!!!
Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2010, 22:21Just det Sara, det krävs en cykel. 😀
Just det Sara, det krävs en cykel. 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:23Hej och välkommen Elin.. kände en som hette elin Fält en gång.. men hon var dalkulla 🙂
Hej och välkommen Elin.. kände en som hette elin Fält en gång.. men hon var dalkulla 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:25Det ligger nåt i det 🙂 då säger vi så!
Sabina, BA har jag bara provat nån gång sådär.. men det var ett tag sen! Men shit vad du ligger i med träninen! Kollade din kalender 🙂
Det ligger nåt i det 🙂 då säger vi så!
Sabina, BA har jag bara provat nån gång sådär.. men det var ett tag sen! Men shit vad du ligger i med träninen! Kollade din kalender 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:29Elin: ja jag försöker komma ner i vikt så nu ligger jag i som en dåre till jag har kommit dit jag vill sen så ksa jag försöka hitta ett litet mitti mellan där jag ligger still sen...blir spinn/pump i morron sen resten av v blir det att försöka komma igång
Elin: ja jag försöker komma ner i vikt så nu ligger jag i som en dåre till jag har kommit dit jag vill sen så ksa jag försöka hitta ett litet mitti mellan där jag ligger still sen...blir spinn/pump i morron sen resten av v blir det att försöka komma igång