Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

En cyklist! Välkommen Elin!

Men nej... Linköping?

hej elin.. kolla vad du träna... såg du kör BC.. är det lemiles som har programet?? vi har just börjat med nya passet... o vad bra det är!!!

Är väl egentligen ingen cyklist, råkade bara gå o köpa en cykel förra våren å började ge mej ut! Eller hmm, då är jag kasnke en cyklist? 🙂
Japp, linköping är där jag befinner mej! Å tack tack

Japp, bodycombat är askul! Det roligaste i min träningslista.. Å nya passet va jättebra! Körde det igår, å satan vilken träningsvärk i rumpan 🙂

Det är tydligen cykeln som gör en människa till cyklist har jag fått höra.

Hej förresten 😀

Elin: ja det känns lite över allt.. har du provat nya BA oxå.. det är åxå asbra.. körde det i kväll... där kännd det med kan jag säga mage o ben o lite överallt!!!

Just det Sara, det krävs en cykel. 😀

Hej och välkommen Elin.. kände en som hette elin Fält en gång.. men hon var dalkulla 🙂

Det ligger nåt i det 🙂 då säger vi så!
Sabina, BA har jag bara provat nån gång sådär.. men det var ett tag sen! Men shit vad du ligger i med träninen! Kollade din kalender 🙂

Elin: ja jag försöker komma ner i vikt så nu ligger jag i som en dåre till jag har kommit dit jag vill sen så ksa jag försöka hitta ett litet mitti mellan där jag ligger still sen...blir spinn/pump i morron sen resten av v blir det att försöka komma igång