Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 13:50Håkan: Nä... Det blev lite fel. ;P
Håkan: Nä... Det blev lite fel. ;P
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 17:16Idag var sista dagen att jobba på 5 dagar...såååå skönt!!!! får bli tillfälle att ta tag i löpandet... ska ju springa vårruset i örebro 19 maj!! ska bli kul.. får se hur många man får med sig!!!!
snart ges det av till gymmet för bodyattac... o cykla dit
Idag var sista dagen att jobba på 5 dagar...såååå skönt!!!! får bli tillfälle att ta tag i löpandet... ska ju springa vårruset i örebro 19 maj!! ska bli kul.. får se hur många man får med sig!!!!
snart ges det av till gymmet för bodyattac... o cykla dit
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:38Jag har inte på de senaste månaderna törstat efter kramar eller gos.. men idag känner jag ett grymt behov av det 🙂 (så nu är jag en i gänget, där)
Jag och killarna hade besök idag och vi åt alla pizza tillsammans och hade det trevligt. Jag gick och handl
Jag har inte på de senaste månaderna törstat efter kramar eller gos.. men idag känner jag ett grymt behov av det 🙂 (så nu är jag en i gänget, där)
Jag och killarna hade besök idag och vi åt alla pizza tillsammans och hade det trevligt. Jag gick och handl
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:42Kram, Björn. Jag lider med dig. 🙁
Kram, Björn. Jag lider med dig. 🙁
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:42Tur man har Leif G-W Persson ikväll på TV.. han förnöjer kvällen något iallafall.
Tur man har Leif G-W Persson ikväll på TV.. han förnöjer kvällen något iallafall.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:43APAPAP!!! Är det inte.... True Blood ikväll? Kl. 22 på ETTAN?!
APAPAP!!! Är det inte.... True Blood ikväll? Kl. 22 på ETTAN?!
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:44Dito på vad kenny sa *kramar om björn*
Dito på vad kenny sa *kramar om björn*
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:45Va! Idag??? Är inte det på söndagar? *vild panik utbryter i planeringen*
Va! Idag??? Är inte det på söndagar? *vild panik utbryter i planeringen*
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:45björn tyvärr är det väl så att känslorna tycker sälan det man vill att de ska tycka:-)
men du det löser sig det gör det alltid och det är väl ändå bra att du har kommit ett steg till i livet?
*kram*
björn tyvärr är det väl så att känslorna tycker sälan det man vill att de ska tycka:-)
men du det löser sig det gör det alltid och det är väl ändå bra att du har kommit ett steg till i livet?
*kram*
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:45haha kenny.. ni tröttnar inte på den grejen hehe
haha kenny.. ni tröttnar inte på den grejen hehe