Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:15Håkan den låten är ju klockren, lyssnade med ett leende! 🙂
Håkan den låten är ju klockren, lyssnade med ett leende! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:15Det är väl bara att shysha henne... Eller sätta handen för munnen... Shit vad ni gör det komplicerat för er. 😉
Det är väl bara att shysha henne... Eller sätta handen för munnen... Shit vad ni gör det komplicerat för er. 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:18Känner mig skapligt nöjd med att bo i ett fristående hus just nu. Man blir inte väckt av barn som hoppar i taket eller tvättmaskiner som låter eller grannar som stiger upp mitt i natten och kissar länge och högljutt. Eller av folk som marathonsexar halva
Känner mig skapligt nöjd med att bo i ett fristående hus just nu. Man blir inte väckt av barn som hoppar i taket eller tvättmaskiner som låter eller grannar som stiger upp mitt i natten och kissar länge och högljutt. Eller av folk som marathonsexar halva
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:19Elin: Vad väntar du på?
Elin: Vad väntar du på?
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:20Pengar.
Pengar.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:23Vet inte om jag gillar tanken på att ha de lokala rock-kidsen hängade här hela natten. Lars Winnerbäck har ju flyttat från stan till Stockholm, annars hade han lätt få vara här hur mycket han ville.
Vet inte om jag gillar tanken på att ha de lokala rock-kidsen hängade här hela natten. Lars Winnerbäck har ju flyttat från stan till Stockholm, annars hade han lätt få vara här hur mycket han ville.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:23Annars kanske man får flagga innan man börjar: "om jag är tyst, är det bara för att jag vet att du skäms för att du är så bra i sängen inför dina grannar. Kör hårt älskling!" 😉
Annars kanske man får flagga innan man börjar: "om jag är tyst, är det bara för att jag vet att du skäms för att du är så bra i sängen inför dina grannar. Kör hårt älskling!" 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:23Gagball? Nu känner jag mig gammalmodig... hahahaha
Kudde funkar väl en stund men stackarn måste ju få luft också, nåja det där var länge sedan nu så det är inte så pinigt längre 🙂
Alltså det är fasen jobbigt när det ska låta så inihelvete, lite ljud på
Gagball? Nu känner jag mig gammalmodig... hahahaha
Kudde funkar väl en stund men stackarn måste ju få luft också, nåja det där var länge sedan nu så det är inte så pinigt längre 🙂
Alltså det är fasen jobbigt när det ska låta så inihelvete, lite ljud på
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:26Elin: Var det så enkelt?
Anders: Gammalmodig, gagballen är ju en förfinad kuddvariant, då kan hon ju andas samtidigt:-D
Elin: Var det så enkelt?
Anders: Gammalmodig, gagballen är ju en förfinad kuddvariant, då kan hon ju andas samtidigt:-D
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:29Lucas: Ja, feta högtalare och en hejdundrande bas kostar ju massa pengar. Känns inte riktigt rätt att prioritera det för tillfället. Eller menade du att jag skulle väsnas på annat sätt? 😀
Lucas: Ja, feta högtalare och en hejdundrande bas kostar ju massa pengar. Känns inte riktigt rätt att prioritera det för tillfället. Eller menade du att jag skulle väsnas på annat sätt? 😀