Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Lucas: jag ska ge dig lite hjälp på traven. Med den här får du svar på alla dina frågor: http://web.ics.purdue.edu/~ssanty/cgi-bin/eightball.cgi

(och skulle du inte få rätt svar direkt är det bara att fråga samma sak tills du får det svar du vill ha) 😉

Har du varit i Peking, Mats? 😉

Jepp! Norrköping alltså... 😉 "Vi är Peking fans allihopa!" (Förutom jag som är fullkomligt ointresserad av fussball... ;))

Edit: Måste gå och examinera lite... Hörs senare! 😀

Haha, nu börjar det bli jobbigt här, jag känner många som läst KTS, vissa bättre än andra och en viss så bra att jag varit i ett förhållande med honom i typ fem år. 😀 Vill jag verkligen berätta när jag pluggade...2000-2003 var det. Fast jag hängde på en

Elin: Dock har vi kännt varandra ganska länge, och har massa gemensamma vänner, så det kan ju bli stelt:-) hade det varit en ny bekantskap så 😀

Kenny: Ställde frågan, Skall jag satsa på *****, svaret löd definetivt. redan efter första gången

Lucas: Jo men man måste ju våga chansa lite. Ni får väl ta det lugnt och fint så ni hinner avbryta om det inte känns bra så ni kan fortsätta umgås som vänner.

Lyllo-dig, Lucas! Då vet jag inte vad du gör kvar här! Go get *****, tiger!

Men Mats, du kan ju inte bara lämna mig hängande här nu, spotta ur dig nu att du vet vem jag är, jag måste ju åka snart. 😀

Edit: Jag har redan börjat leta igenom massa gamla bilder för att se om det dyker upp någon Mats-liknande. 😉

Elin: Jag har faktiskt inte ens tänkt i dom banorna för ens horoskopet sa så, och först då började jag tänka, undra vem det kan vara, skulle det då vara *****. Är du med?

Kenny::-) vi får se, Tiger hade dock inte frågat magic eightball 😀

Lucas: Du får väl suga på karamellen någon dag eller två först då. 🙂