Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:05Jenny: jo forvisso vill vi det, men alltsa, det ar var och det finns granser for vad jag klarar av och det blir sa dyrt om jag spontanshoppar en enkelbiljett till Stockholm....
😉
Jenny: jo forvisso vill vi det, men alltsa, det ar var och det finns granser for vad jag klarar av och det blir sa dyrt om jag spontanshoppar en enkelbiljett till Stockholm....
😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 16:07Anna: Det där är ditt problem. Jag vill se! 😀
Anna: Det där är ditt problem. Jag vill se! 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 17:41Jag funderar på om man borde skrämma vettet ur familj och vänner genom något facebook-första-april-skämt i stil med Jennys utträde ur singelgruppen. Typ skriva att man är gravid eller ändra status att man är tillsammans med någon eller så...fast det kansk
Jag funderar på om man borde skrämma vettet ur familj och vänner genom något facebook-första-april-skämt i stil med Jennys utträde ur singelgruppen. Typ skriva att man är gravid eller ändra status att man är tillsammans med någon eller så...fast det kansk
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 17:51Elin: Det gjorde en polare till mig... Satte att han inte var singel längre alltså, han har lite svårt för att bli gravid. Det var nog _ingen_ som gick på det. 😀
Elin: Det gjorde en polare till mig... Satte att han inte var singel längre alltså, han har lite svårt för att bli gravid. Det var nog _ingen_ som gick på det. 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 17:55Jag behöver bara ett lämpligt offer att säga att jag är tillsammans med. Känns mer trovärdigt så än om man bara skriver osingel.
Det där med gravid är nog att gå över gränsen...
Jag behöver bara ett lämpligt offer att säga att jag är tillsammans med. Känns mer trovärdigt så än om man bara skriver osingel.
Det där med gravid är nog att gå över gränsen...
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 17:59Gravidskämt kanske är lite att gå över någon gräns men om du vill göra det så kan du ju efterlysa pappan via Facebook eller så. "Vem var det jag sexade med 23:e December?" typ... nää... kanske kan bli tokigt 😉
Gravidskämt kanske är lite att gå över någon gräns men om du vill göra det så kan du ju efterlysa pappan via Facebook eller så. "Vem var det jag sexade med 23:e December?" typ... nää... kanske kan bli tokigt 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 18:03Haha, ja det vore faktiskt roligt. 😀 Mina stackars syskon och min mamma brukar få stå ut ett och annat eftersom jag tycker det är mycket roligt att retas med dem via mina facebookstatusar. Tror fortfarande inte de helt har släppt tanken på att jag nog fa
Haha, ja det vore faktiskt roligt. 😀 Mina stackars syskon och min mamma brukar få stå ut ett och annat eftersom jag tycker det är mycket roligt att retas med dem via mina facebookstatusar. Tror fortfarande inte de helt har släppt tanken på att jag nog fa
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 18:19Det kan ju vara någon kille som blir orolig om man går ut med att man är gravid...
Det kan ju vara någon kille som blir orolig om man går ut med att man är gravid...
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 18:30Eller också inte. Beroende på vad man har haft för sig de senaste månaderna. 😀
Eller också inte. Beroende på vad man har haft för sig de senaste månaderna. 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 19:30Elin,
jag ställer upp på andra FB om du vill, du kan få vara gravid också om vi ska höja pulsen ordentligt på folk 😀
Elin,
jag ställer upp på andra FB om du vill, du kan få vara gravid också om vi ska höja pulsen ordentligt på folk 😀