Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 19:34Men Håkan, vi blev ju just förlovade där... 😉
Men Håkan, vi blev ju just förlovade där... 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 20:30jaja, men sålänge vi inte är gifta är det ingen bigami så då klarar vi oss. Vi kan väl mysa alla tre?
suck, du ska jämt vara så ägande och uteslutande, Magnus, vi har faktiskt praaatat om det här.
jaja, men sålänge vi inte är gifta är det ingen bigami så då klarar vi oss. Vi kan väl mysa alla tre?
suck, du ska jämt vara så ägande och uteslutande, Magnus, vi har faktiskt praaatat om det här.
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 23:39Tack Håkan det var snällt men nu är det lite sent, första april är ju snart slut. Men jag kan hålla på erbjudandet till nästa år kanske, gott om tid på att bli gravid. 😉
Tack Håkan det var snällt men nu är det lite sent, första april är ju snart slut. Men jag kan hålla på erbjudandet till nästa år kanske, gott om tid på att bli gravid. 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:21*funderar på i vilken ordning jag fick in div saker i köket så jag vet hur jag ska få ut dem nu*
Sa jag att köket är dåligt planerat och litet?
*funderar på i vilken ordning jag fick in div saker i köket så jag vet hur jag ska få ut dem nu*
Sa jag att köket är dåligt planerat och litet?
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:03De senaste 30 dagarna har vi (ni) lyckats producera 12141 inlägg. ¤00 per dag.
Bättre kan vi! 😀
Har någon sågat itu en VIKA bordsplatta? Funderar på att använda den som stöd för arbetsbänken (på osynlig plats) men utgår från att den är ihålig?
http://w
De senaste 30 dagarna har vi (ni) lyckats producera 12141 inlägg. ¤00 per dag.
Bättre kan vi! 😀
Har någon sågat itu en VIKA bordsplatta? Funderar på att använda den som stöd för arbetsbänken (på osynlig plats) men utgår från att den är ihålig?
http://w
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:05Bara 12000 inlägg på en månad? Känns mer när man försöker läsa ikapp, men helt klart, bättre kan vi!
Bara 12000 inlägg på en månad? Känns mer när man försöker läsa ikapp, men helt klart, bättre kan vi!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:06Anna: Vika har en Honeycomb-struktur, så det kan fungera. Men jag garanterar ingenting... 😉
Anna: Vika har en Honeycomb-struktur, så det kan fungera. Men jag garanterar ingenting... 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:18I papp då eller? sneglar på "innehållsförteckningen"....
I papp då eller? sneglar på "innehållsförteckningen"....
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:29Jepp! Så är de byggda... (Jag ska inte svära på att _alla_ vika-skivor har Honeycomb-kärna, men jag har för mig det. Jag kan kolla upp dokumentationen på det på måndag. ;))
Jepp! Så är de byggda... (Jag ska inte svära på att _alla_ vika-skivor har Honeycomb-kärna, men jag har för mig det. Jag kan kolla upp dokumentationen på det på måndag. ;))
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:38äsch, på måndag, det är ju länge tills dess. Kom igen, Anna, såga
😉
äsch, på måndag, det är ju länge tills dess. Kom igen, Anna, såga
😉