Quote from Christina Hageman on 2 April 2010, 14:47Precis Kenny! Jag ska bara tala om för honom att hans tjänster är efterfrågade. Nu.
Precis Kenny! Jag ska bara tala om för honom att hans tjänster är efterfrågade. Nu.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 14:48Nä... Det är nog lite väl drastisk. Jag tyckte att det blev lite jobbigt när jag skulle skämta om att jag osinglat mig igår och alla blev så glada och förhoppningsfulla... 😉
Nä... Det är nog lite väl drastisk. Jag tyckte att det blev lite jobbigt när jag skulle skämta om att jag osinglat mig igår och alla blev så glada och förhoppningsfulla... 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:12Eftersom detta är svammeltråden så berättar jag här att jag hittade grymt sköna löparskor på Igors sport på Söder. Istället för 1100 betalade jag 550 kr! Nu finns inga hinder att fortsätta med löpningen.
Jag måste bara få ordning på muskelfästen i bröstk
Eftersom detta är svammeltråden så berättar jag här att jag hittade grymt sköna löparskor på Igors sport på Söder. Istället för 1100 betalade jag 550 kr! Nu finns inga hinder att fortsätta med löpningen.
Jag måste bara få ordning på muskelfästen i bröstk
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 16:37Känny,
det var därför du fick rött kort av balettdomaren också 😀
Känny,
det var därför du fick rött kort av balettdomaren också 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 17:11absolut inte Känny, men ditt skämt fick rött kort. Det är faktiskt ett tecken på uppskattning när man får balettdomaren skickad till sig.
absolut inte Känny, men ditt skämt fick rött kort. Det är faktiskt ett tecken på uppskattning när man får balettdomaren skickad till sig.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 17:16*skratt*
*skratt*
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 17:38Ha, min syrra _försökte_ lura i mig att hon var gravid. Jag trodde henne inte och sa "Ska det här föreställa ett aprilskämt är det _inte_ roligt" med min strängaste röst. Hon gav upp på en gång och erkände. Inte för att jag tycker att det är ett farligt s
Ha, min syrra _försökte_ lura i mig att hon var gravid. Jag trodde henne inte och sa "Ska det här föreställa ett aprilskämt är det _inte_ roligt" med min strängaste röst. Hon gav upp på en gång och erkände. Inte för att jag tycker att det är ett farligt s
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 18:57Hm... Sitter och funderar på hur det kan bli möjligt att delta i Fjällräven Classic i år...
Jag har ingen biljett, de är slutsålda.
Jag har inte fått semestern godkänd för v. 32.
Jag har inget sällskap att gå med.Utsikterna är alltså inte _helt_ ljusa,
Hm... Sitter och funderar på hur det kan bli möjligt att delta i Fjällräven Classic i år...
Jag har ingen biljett, de är slutsålda.
Jag har inte fått semestern godkänd för v. 32.
Jag har inget sällskap att gå med.
Utsikterna är alltså inte _helt_ ljusa,
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 18:58Anmäler sitt intresse!
Anmäler sitt intresse!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 18:58Jag skulle gärna vandra. Men var slut har jag låtit dret bero. Blir nog vandring runt Mont Blanc istället.
Jag skulle gärna vandra. Men var slut har jag låtit dret bero. Blir nog vandring runt Mont Blanc istället.