Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:02Per: Jaha, du är också nyfiken? Har du gått den förut? Kan tillägga att jag går långsamt och vill njuta mycket av naturen... (H:)
Per: Jaha, du är också nyfiken? Har du gått den förut? Kan tillägga att jag går långsamt och vill njuta mycket av naturen... (H:)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:04Jag hade en planerat in en vandring (och cykling) kring kebnekaise men jag kan ändra mina planer och ta det här istället 😀
Jag är en naturmänniska så det låter väldigt bra.
Jag hade en planerat in en vandring (och cykling) kring kebnekaise men jag kan ändra mina planer och ta det här istället 😀
Jag är en naturmänniska så det låter väldigt bra.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:04Är det inte en massa mygg där då? Verkar ju galet att gå långsamt i såna trakter 😀
Är det inte en massa mygg där då? Verkar ju galet att gå långsamt i såna trakter 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:08Kalle: Tror att det är så pass kyligt där då så att det inte myllrar av myggen iaf. Men så finns ju myggmedel och långärmade tröjor samt långbyxor! 😉
Per: Vad kul! Vore kul att ragga ihop ett litet gäng, för ju fler desto roligare tycker jag. Blir också
Kalle: Tror att det är så pass kyligt där då så att det inte myllrar av myggen iaf. Men så finns ju myggmedel och långärmade tröjor samt långbyxor! 😉
Per: Vad kul! Vore kul att ragga ihop ett litet gäng, för ju fler desto roligare tycker jag. Blir också
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:10Biljettjakten inled. 😀
Biljettjakten inled. 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:11Per: (t+) Får du tag på två så säg till, så köper jag en av dom! Jag ska leta jag med...
Per: (t+) Får du tag på två så säg till, så köper jag en av dom! Jag ska leta jag med...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:23Helena: vandringar runt Mt Blanc bör föranmälas hos mig, bara såduvet! 😉
Helena: vandringar runt Mt Blanc bör föranmälas hos mig, bara såduvet! 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:36Jasså! Då anmäler jag att jag ska vandra vecka 30 (bokar nog imorgon). Vi ska nandra runt i 6 dagar på3 000 m höjd.
Jasså! Då anmäler jag att jag ska vandra vecka 30 (bokar nog imorgon). Vi ska nandra runt i 6 dagar på3 000 m höjd.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:40Vad häftigt det låter Helena, kanske borde semestera här i sommar 😉 mer information tack! Du flyger till Geneve utgår jag ifrån?
Vecka 30 kanske jag är i Sverige dock...
Vad häftigt det låter Helena, kanske borde semestera här i sommar 😉 mer information tack! Du flyger till Geneve utgår jag ifrån?
Vecka 30 kanske jag är i Sverige dock...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:41Vi bor i Charmonix första och sista natten. Åker med Langleytravel.
Vi bor i Charmonix första och sista natten. Åker med Langleytravel.