Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 19:42Jag tror jag svammlar ner i soffan därborta (pekar vänster).
Klarar ni er utan mig?
Jag tror jag svammlar ner i soffan därborta (pekar vänster).
Klarar ni er utan mig?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:44Nope, det gör vi inte!
Nope, det gör vi inte!
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 19:45men men men... jag tyar inte kal-oskar
men men men... jag tyar inte kal-oskar
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:48Bruse: skriv på svenska så jag förstår 😉
Bruse: skriv på svenska så jag förstår 😉
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 19:50Men bah! Kommer du inte ihåg Utvandrarna när "hon" låg och var döende när hon skriver "jag tyar inte längre karl-oskar" på bred småländska
Tebax te sôffa!
Men bah! Kommer du inte ihåg Utvandrarna när "hon" låg och var döende när hon skriver "jag tyar inte längre karl-oskar" på bred småländska
Tebax te sôffa!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:51Utvandrarna? Komma ihåg? Jag var 10 när mina föräldrar vandrade ut mig från Sverige.... Detta var 1992. *ser röken ur Bruses öron när han försöker räkna ut min ålder*
Utvandrarna? Komma ihåg? Jag var 10 när mina föräldrar vandrade ut mig från Sverige.... Detta var 1992. *ser röken ur Bruses öron när han försöker räkna ut min ålder*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:15Anna, förutom kuntta kan jag alltså lägga till ett epitet till på dig, påbörjar en lista:
Knutta
LammköttDet här kan bli intressant 🙂
Anna, förutom kuntta kan jag alltså lägga till ett epitet till på dig, påbörjar en lista:
Knutta
Lammkött
Det här kan bli intressant 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:16Lammkött?! är inte lammkött typ 14 år?
Lammkött?! är inte lammkött typ 14 år?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:20Beror enligt mig på min ålder i förhållande till din, så ni andra, tro inte att ni bara kan komma och sno min Anna-lista. Den är unik för mig och jej tror nog jej e litt mer unik än du.
http://www.youtube.com/watch?v=Z8IFuz1oer4
Beror enligt mig på min ålder i förhållande till din, så ni andra, tro inte att ni bara kan komma och sno min Anna-lista. Den är unik för mig och jej tror nog jej e litt mer unik än du.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:236 år skillnad. Tror inte det är lammköttsvarning på det va... 😉
Anna-lista (H:)
*asg*
6 år skillnad. Tror inte det är lammköttsvarning på det va... 😉
Anna-lista (H:)
*asg*