Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:26Och om jag har alla indianer i kanoten så blir det dessutom bara fem år...kanske inte riktigt lammkött då, men det får stå kvar på listan ändå...say bäääää 🙂
Och om jag har alla indianer i kanoten så blir det dessutom bara fem år...kanske inte riktigt lammkött då, men det får stå kvar på listan ändå...say bäääää 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:31*asg* indianer i kanoten? är det som koppar i skåpet (på tyska)?
Alltså, jag är 27 än. I 4 månader till faktiskt. 😉
*asg* indianer i kanoten? är det som koppar i skåpet (på tyska)?
Alltså, jag är 27 än. I 4 månader till faktiskt. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:34Alltså hade jag alla paddlar i vattnet då jag knappt har hunnit vänja mig vid tanken på att jag är 33. -Höll på att bli 22 men sanningen är min ledstjärna över allt anna(t)...fniss
Alltså hade jag alla paddlar i vattnet då jag knappt har hunnit vänja mig vid tanken på att jag är 33. -Höll på att bli 22 men sanningen är min ledstjärna över allt anna(t)...fniss
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:36paddlar i vattnet dessutom?! *asg* jag har skratat tårar en hel natt pga ngt kul tyskt uttryck... komme rinte ihåg vad, men jag kan vara sjukt lättroad ibland 😉
så, 33 år är du, gammla man, hur känns det?;)
paddlar i vattnet dessutom?! *asg* jag har skratat tårar en hel natt pga ngt kul tyskt uttryck... komme rinte ihåg vad, men jag kan vara sjukt lättroad ibland 😉
så, 33 år är du, gammla man, hur känns det?;)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:36indianer i kanoten
hästar i hagen
koppar i skåpet... hornen i min vikningahjälm...
kärt barn har många namn 😀
indianer i kanoten
hästar i hagen
koppar i skåpet
... hornen i min vikningahjälm...
kärt barn har många namn 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:37(L) Håkan.
(L) Håkan.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:38tsss....äääsch då
... rodnar och skrapar med foten i marken...
tsss....äääsch då
... rodnar och skrapar med foten i marken...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:38Leker du häst nu Håkan?
Leker du häst nu Håkan?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:38(H:) Anna
SmiL
(H:) Anna
SmiL
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:39fan vad du e snabb på att svara!
fan vad du e snabb på att svara!