Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:48Nu har den ju iofs Honeycomb-struktur för att öka hållfen, så jag t-r-o-r att det funkar att såga itu den och att den ändå klarar ganska hög belastning. 🙂
Nu har den ju iofs Honeycomb-struktur för att öka hållfen, så jag t-r-o-r att det funkar att såga itu den och att den ändå klarar ganska hög belastning. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:51Rätt Håkan! Men inte idag, ska röja lite här, sedan packa tandborste och baddräkt. Äta lunch i solen och dra till Lyon! (H:)
Rätt Håkan! Men inte idag, ska röja lite här, sedan packa tandborste och baddräkt. Äta lunch i solen och dra till Lyon! (H:)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:07ooo, lata Lyon låter läckert 😉
ooo, lata Lyon låter läckert 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:10Nä nu har jag bestämt mig, jag ska bli seriös!
Kammar till mig lite och slänger mig ut i våriga Stockholm 😀
Nä nu har jag bestämt mig, jag ska bli seriös!
Kammar till mig lite och slänger mig ut i våriga Stockholm 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:11seriös ... men ... varför det, Yvonne? Hur menar du nu?
seriös ... men ... varför det, Yvonne? Hur menar du nu?
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:15Håkan- Hör inte vad du säger, har Metallica HÖGT i öronen (SERIÖST)(H:).......
Håkan- Hör inte vad du säger, har Metallica HÖGT i öronen (SERIÖST)(H:).......
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:26AHAAA, YVONNE, DU MENADE SERIÖST HÖG VOLYM. OKÄÄÄJ!
😀
AHAAA, YVONNE, DU MENADE SERIÖST HÖG VOLYM. OKÄÄÄJ!
😀
Quote from Christina Hageman on 2 April 2010, 14:44Hmm, varför är det alltid så att när jag behöver bärhjälp så är tonåringen upptagen med att chatta på Skype? Och då har jag inte ens talat om att han ska hjälpa till än 😉
Hmm, varför är det alltid så att när jag behöver bärhjälp så är tonåringen upptagen med att chatta på Skype? Och då har jag inte ens talat om att han ska hjälpa till än 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 14:45Chatta på Skype kan han göra närsom. Bära grejerna måste ju göras NU.
Chatta på Skype kan han göra närsom. Bära grejerna måste ju göras NU.
Quote from Christina Hageman on 2 April 2010, 14:46Ja just det förresten, apropå graviditet och aprilskämt så kan jag säga att den har jag använt mig av. Och jag fick såååå dåligt samvete när mina släktingar blev så glada för min skull... och det var INTE ett uppskattat aprilskämt. Men de gick på det alli
Ja just det förresten, apropå graviditet och aprilskämt så kan jag säga att den har jag använt mig av. Och jag fick såååå dåligt samvete när mina släktingar blev så glada för min skull... och det var INTE ett uppskattat aprilskämt. Men de gick på det alli