Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:10Inte full uppsättning tangenter...
Inte full uppsättning tangenter...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:13inte alla karabinerhakar i selen?? 😀
inte alla karabinerhakar i selen?? 😀
Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2010, 21:15Cirkus Kiev.
Cirkus Kiev.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:17Jag brukar ha svårt för svensk humor på radio men eftersom man är (snarare var) fast i WoW-träsket kan jag ju inte annat än att fnissa lite åt mina förra klasskamrater i Cirkus Kiev. 😀
Jag brukar ha svårt för svensk humor på radio men eftersom man är (snarare var) fast i WoW-träsket kan jag ju inte annat än att fnissa lite åt mina förra klasskamrater i Cirkus Kiev. 😀
Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2010, 21:22Dom kör en sketch om en som bara droppar pseudonymer på nån som är lite bakom flötet. Det var därför jag skrev det.
Jag gillar cirkus Kiev skarpt.
Dom kör en sketch om en som bara droppar pseudonymer på nån som är lite bakom flötet. Det var därför jag skrev det.
Jag gillar cirkus Kiev skarpt.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:37Elin: Härlig claim to fame 🙂
Slår ett slag för Mammas nya kille. Mina favoriter är Data Pata (HDMI-kabeln är vriden), Nycirkusartisten Katla (Bengt, hörrrr du vem som viskarrr i öööörrrrat?) och Lars Stenberg med de bevingade orden "Livet är inget jävla
Elin: Härlig claim to fame 🙂
Slår ett slag för Mammas nya kille. Mina favoriter är Data Pata (HDMI-kabeln är vriden), Nycirkusartisten Katla (Bengt, hörrrr du vem som viskarrr i öööörrrrat?) och Lars Stenberg med de bevingade orden "Livet är inget jävla
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:38Alltså, hade jag inte spelat WoW eller varit bekant med han som gör Pata så hade jag ju avskytt den där humorn. 😀
Alltså, hade jag inte spelat WoW eller varit bekant med han som gör Pata så hade jag ju avskytt den där humorn. 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:38Har ni inget liv eller 😉
Har ni inget liv eller 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:39Hur menar du nu Lucas, har du plötsligt skaffat dig ett? 😉
Hur menar du nu Lucas, har du plötsligt skaffat dig ett? 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:40Nä Lucas, det har vi inte. 😉
Nä Lucas, det har vi inte. 😉