Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:40För OM du HAR det Lucas, så är du i FEL tråd. *påPIKar snabbt*
För OM du HAR det Lucas, så är du i FEL tråd. *påPIKar snabbt*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:40Lucas- Nope men du behöver inte gnida in det. :@
Lucas- Nope men du behöver inte gnida in det. :@
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:41Matsmatsmats: Sen när blev JAG vi med Ni? *höjer ett ögonbryn*
Matsmatsmats: Sen när blev JAG vi med Ni? *höjer ett ögonbryn*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:41😀 det är därför jag är inte här och skriver. Men det har blivit ca 300 inlägg på två timmar 🙂 fast jag skall inte klaga, jag brukar vara drivande under veckorna, men inte helgerna.
😀 det är därför jag är inte här och skriver. Men det har blivit ca 300 inlägg på två timmar 🙂 fast jag skall inte klaga, jag brukar vara drivande under veckorna, men inte helgerna.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:42shit vad snabba ni är på att hugga 😀
shit vad snabba ni är på att hugga 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:42Lucas, menar du alltså ett sånt där svettigt och illaluktande tillstånd med en massa natur utanför nätet? Ehhh, nä isåfall.
Jooooooooooo, klart jag har, men det är på semester medan jag är hemma och hälsar på hos morsan 🙂
Lucas, menar du alltså ett sånt där svettigt och illaluktande tillstånd med en massa natur utanför nätet? Ehhh, nä isåfall.
Jooooooooooo, klart jag har, men det är på semester medan jag är hemma och hälsar på hos morsan 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:42Jessie, jag och mina hjärnspöken blir ett vi. 😉
Jessie, jag och mina hjärnspöken blir ett vi. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:43Hmm... "det är därför jag är inte här och skriver..." Schysst svenska där?
Hör Lucas möjligen hemma i Return of the Drunks-tråden ikväll? 😉
Hmm... "det är därför jag är inte här och skriver..." Schysst svenska där?
Hör Lucas möjligen hemma i Return of the Drunks-tråden ikväll? 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:43Jessie: vad är det för dag? 😀
Jessie: vad är det för dag? 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:43Oh I see... men du Mats. Blir det en gruppdejt då om man dejtar.. ehm.. Er? 😉
Edit: Eller kan man möjligen speeddejta er? *snilleblixtar*
Oh I see... men du Mats. Blir det en gruppdejt då om man dejtar.. ehm.. Er? 😉
Edit: Eller kan man möjligen speeddejta er? *snilleblixtar*