Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2010, 21:53😀 Tyckte jag ninjade rätt fort. Men nu vet jag 100 vad du heter. RICHARD:
Vet inte om du lagt märke till Punkbandet från Lerum på C Kiev.
Trach continent moterfuckers. Han heter ju iaf Robban o pratar så go göteborska. 😀
😀 Tyckte jag ninjade rätt fort. Men nu vet jag 100 vad du heter. RICHARD:
Vet inte om du lagt märke till Punkbandet från Lerum på C Kiev.
Trach continent moterfuckers. Han heter ju iaf Robban o pratar så go göteborska. 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:55EMELIE: Nu skall du inte vara sån 😉
Det är ju mycket som skall göras.Bruse: En blondin, 😀
EMELIE: Nu skall du inte vara sån 😉
Det är ju mycket som skall göras.
Bruse: En blondin, 😀
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:56Ok, glömde att blondin skulle vara i pluralis...
Ok, glömde att blondin skulle vara i pluralis...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:56En blondin?? Lucas, berätta! Jag tror jag missade något när jag var borta... Detta hände i mars eller?
En blondin?? Lucas, berätta! Jag tror jag missade något när jag var borta... Detta hände i mars eller?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:58men Lucas du var ju sån igår 😉
men Lucas du var ju sån igår 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:58Anna: ja det hände i mars, men det är inget än, jobbar bara på det.:-)
Emelie: Erkänn att du gillade min slirre.;)
Anna: ja det hände i mars, men det är inget än, jobbar bara på det.:-)
Emelie: Erkänn att du gillade min slirre.;)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:59Jaha, kan jag få alla detaljer som jag missat då (och gärna en eller två till 😉 )
Jaha, kan jag få alla detaljer som jag missat då (och gärna en eller två till 😉 )
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:00Och bilder...? :D(t+)
Edit: Fyyyy Mats! (#)
Och bilder...? :D(t+)
Edit: Fyyyy Mats! (#)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:00Em: det är ju så 😀
Em: det är ju så 😀
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 22:01Näe, nu får ni klara er utan mig, dags för mer whisky i soffan!
OCH kladdkakan!
Näe, nu får ni klara er utan mig, dags för mer whisky i soffan!
OCH kladdkakan!