Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:01Jag har sett bild på blondinen (i singularis). 😀
Jag har sett bild på blondinen (i singularis). 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:02Anna: det är en dam som jag pluggar Eng ihop med, vi är gamla bekanta ifrån början, men vi har väl små gottat oss lite ibland. 😀
Anna: det är en dam som jag pluggar Eng ihop med, vi är gamla bekanta ifrån början, men vi har väl små gottat oss lite ibland. 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:04Lucas: nej men så trevligt! när träffas ni igen?
Lucas: nej men så trevligt! när träffas ni igen?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:05Anna: det återstår ju att se, men vi hörs via ca 30 sms om dagen iaf, tror vi träffas i veckan.
Anna: det återstår ju att se, men vi hörs via ca 30 sms om dagen iaf, tror vi träffas i veckan.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:05slirre??? va?
och ja vi kom ju fram till att det var så men det lät jävligt drygt när du sa det igår 😀
slirre??? va?
och ja vi kom ju fram till att det var så men det lät jävligt drygt när du sa det igår 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:05Slirre = slips.
Drygt? hmm
Slirre = slips.
Drygt? hmm
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:0630 sms om dagen? Jösses, (varning för något vulgärt språk) du har ju halva inne!
30 sms om dagen? Jösses, (varning för något vulgärt språk) du har ju halva inne!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:0630 sms??? fy fan, det hade jag inte orkat med...
30 sms??? fy fan, det hade jag inte orkat med...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:07Elin: Skall jag då säga mer? 😉
Elin: Skall jag då säga mer? 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:07Var det inte det han hade haft redan om de har "smågottat sig"?
Var det inte det han hade haft redan om de har "smågottat sig"?