Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:44Lucas: Det är en ledig dag som följs av en ledig dag. Noggrannare än så behöver jag väl ändå inte vara, va? (H)
Lucas: Det är en ledig dag som följs av en ledig dag. Noggrannare än så behöver jag väl ändå inte vara, va? (H)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:45Jessie, det beror väl på om du tar med dig dina hjärnspöken också så att mina också får dejta. Annars blir det nog mest bara awkward. 😉
Jessie, det beror väl på om du tar med dig dina hjärnspöken också så att mina också får dejta. Annars blir det nog mest bara awkward. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:45(t+)
(t+)
Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2010, 21:45Richard. Data Pata är på Cirkus Kiev. Annars var det rätt.
Richard. Data Pata är på Cirkus Kiev. Annars var det rätt.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:46Mats: Aj fan, jag tänkte mest att jag kunde springa emellan? Mina egna gör jag ju mitt bästa för att vifta bort eller slå ihjäl annars?
Mats: Aj fan, jag tänkte mest att jag kunde springa emellan? Mina egna gör jag ju mitt bästa för att vifta bort eller slå ihjäl annars?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:48Var nog jag som blev robban va, men visst, du har ju alldeles rätt, men han är skoj ändå 🙂 Besserwisser där 😉
Var nog jag som blev robban va, men visst, du har ju alldeles rätt, men han är skoj ändå 🙂 Besserwisser där 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:51Fast nu är det ju så att Lucas är en jävligt bissy person, han har tre olika kompisgäng som han umgås med o dom är typ 8-10(?) personer i varje gäng alla gäng gör olika typer av aktiviteter och därför har han så lite tid ....
😉
Fast nu är det ju så att Lucas är en jävligt bissy person, han har tre olika kompisgäng som han umgås med o dom är typ 8-10(?) personer i varje gäng alla gäng gör olika typer av aktiviteter och därför har han så lite tid ....
😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:52Förresten, har ni inget för er och vill ha något skoj och lättsmält, dra hem en säson av serien Better of Ted...bra skit!
Förresten, har ni inget för er och vill ha något skoj och lättsmält, dra hem en säson av serien Better of Ted...bra skit!
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:52Å så sover Lucas på soffor hela tiden med massa blondiner.
Å så sover Lucas på soffor hela tiden med massa blondiner.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:53ja fast det är ju lite hemligt (#)
ja fast det är ju lite hemligt (#)