Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:07va var kom slipsen in i bilden? alltsdå jo den var väl fin:-)
va var kom slipsen in i bilden? alltsdå jo den var väl fin:-)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:08Lucas: Det vet jag inte, finns det mer att säga? 😀
Lucas: Det vet jag inte, finns det mer att säga? 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:08Jessie: Jag vet inte...svårt att veta vad som ligger i den betydelsen. 😀
Jessie: Jag vet inte...svårt att veta vad som ligger i den betydelsen. 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:09Jessie: Kan man inte gotta sig utan halva inne? 😉
Emelie: 😀
Elin: Nja 😉
Jessie: Kan man inte gotta sig utan halva inne? 😉
Emelie: 😀
Elin: Nja 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:10Alltså Lucas, JAG har ingen aning om ifall man kan det eller inte? Jag vet inte ens vad som ingår i "smågottat sig lite"...
Jag skyller på att jag inte var i skolan den dagen, sådeså. (H)
Alltså Lucas, JAG har ingen aning om ifall man kan det eller inte? Jag vet inte ens vad som ingår i "smågottat sig lite"...
Jag skyller på att jag inte var i skolan den dagen, sådeså. (H)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:1130 sms!!! Tro fan att du inte hinner skriva ordentligt här...skaffa ett liv...haha 😉
30 sms!!! Tro fan att du inte hinner skriva ordentligt här...skaffa ett liv...haha 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:12Jessie: Biologiskolkare:D
Nä nu skall jag återgå till mina vänner, puss på er.
Jessie: Biologiskolkare:D
Nä nu skall jag återgå till mina vänner, puss på er.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:13Lucas: Är inte vi dina vänner? 🙁
Lucas: Är inte vi dina vänner? 🙁
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:14Jo då, men dom jag är hos nu menar jag, Men Elin, misströsta inte 😉
Jo då, men dom jag är hos nu menar jag, Men Elin, misströsta inte 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:14Ha det så trevligt då! (L)
Ha det så trevligt då! (L)