Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:08Försöker Jenny vara barnsäker med engelskan här?
Försöker Jenny vara barnsäker med engelskan här?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:09Helskotta, Sofie! Behärska dig lite!!!
*springer iväg till duschen och skruvar upp det kalla vattnet*
Helskotta, Sofie! Behärska dig lite!!!
*springer iväg till duschen och skruvar upp det kalla vattnet*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:09Elin: Oooohoh! Bobådode kokalolloltot ocochoh kokloladoddodigogtot! (H:)(t+)
(Hmm, det börjar bli gammalt med rövarspråket nu kanske...? (#))
Elin: Oooohoh! Bobådode kokalolloltot ocochoh kokloladoddodigogtot! (H:)(t+)
(Hmm, det börjar bli gammalt med rövarspråket nu kanske...? (#))
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:09Elin: Borde jag ha tagit det på rövarspråket? Jag kan ju inte rövarspråket... (#)
Elin: Borde jag ha tagit det på rövarspråket? Jag kan ju inte rövarspråket... (#)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:10Kenny: Näää, men det var väl inte så farligt heller? *ser heeelt oförstående ut*
😉
Kenny: Näää, men det var väl inte så farligt heller? *ser heeelt oförstående ut*
😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:10Hehe, måste erkänna att rövarspråket inte var så hett kanske. 😉
Kladdigt ja...det var ju det man skulle se till att det inte blev för då hade man varit slarvig...eller hur det nu var.
Hehe, måste erkänna att rövarspråket inte var så hett kanske. 😉
Kladdigt ja...det var ju det man skulle se till att det inte blev för då hade man varit slarvig...eller hur det nu var.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:10Men jag vet! Om man kombinerar rövarspråket fast på engelska... Vad blir det då?
Men jag vet! Om man kombinerar rövarspråket fast på engelska... Vad blir det då?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:10Hallå rövar-Elin och ni andra. Tillbaka i civilisationen, dvs Lund, och redo för spam spam spam 🙂
Hallå rövar-Elin och ni andra. Tillbaka i civilisationen, dvs Lund, och redo för spam spam spam 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:10Finns inget motsvarande på franska? Jag hörde inte talas om ngt på tyska - inte var det så vanligt som på svenska
Finns inget motsvarande på franska? Jag hörde inte talas om ngt på tyska - inte var det så vanligt som på svenska
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:11Från Snusk-Elin till Rövar-Elin, jag vet inte vilket jag föredrar. 😀
Från Snusk-Elin till Rövar-Elin, jag vet inte vilket jag föredrar. 😀