Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:14Anna, jag har kommit över dig dig för längesedan (eftersom det tydligen är den barnsäker tråd så är det viktigt med betoningen på den meningen, usch det här börjar inte bra).
Jo tack, jag har haft det fint, lite seg dag idag med halvtaskigt väder och det
Anna, jag har kommit över dig dig för längesedan (eftersom det tydligen är den barnsäker tråd så är det viktigt med betoningen på den meningen, usch det här börjar inte bra).
Jo tack, jag har haft det fint, lite seg dag idag med halvtaskigt väder och det
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:15Richard, vaddå köra bil i regn. pyttsan. jag gjorde 15 mil på MC i regn igår, det är inte kul någonstans...
Richard, vaddå köra bil i regn. pyttsan. jag gjorde 15 mil på MC i regn igår, det är inte kul någonstans...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:15Men vänta nu, snackade vi inte om kyssar nyss!?
Men vänta nu, snackade vi inte om kyssar nyss!?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:16Leverstuvning eller majsdroppade hagelgevär i en snöfylld fondue.
Leverstuvning eller majsdroppade hagelgevär i en snöfylld fondue.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:17Hahaha Håkan, behöver du lite uppmärksamhet? 😀
Hahaha Håkan, behöver du lite uppmärksamhet? 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:18Tror nästan det va 🙂
Tror nästan det va 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:18haha ja jag är uttråkad 🙂
haha ja jag är uttråkad 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:19Försök hänga med i alla diskussionerna, så är det inte lika träkigt kanske? 😉
Försök hänga med i alla diskussionerna, så är det inte lika träkigt kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:20Tack Mats sweetie. Alltid skönt att komma hem! Ehm.... fast hem är inte i Skånelandet då väl? *rynkar pannan lite*
Tack Mats sweetie. Alltid skönt att komma hem! Ehm.... fast hem är inte i Skånelandet då väl? *rynkar pannan lite*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:20Jag blir ju rent yr 😉
Jag blir ju rent yr 😉