Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:21Jessie, darling, nu tänkte jag hem till fb, men du är ju alltid välkommen till min sida åsen. 😉
Jessie, darling, nu tänkte jag hem till fb, men du är ju alltid välkommen till min sida åsen. 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:21Jessie: jag granskar läget i Malmö nästa helg ok, om det verkar lungt så säger jag till 😉
Jessie: jag granskar läget i Malmö nästa helg ok, om det verkar lungt så säger jag till 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:22Det är nästan omöjligt att hänga med i alla trådar här 😀
Det är nästan omöjligt att hänga med i alla trådar här 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:22Anna, du har helt rätt och jag utser mig själv till dagens mespropp...Måste ha varit skitkallt för dig, jag har bara avverkat 15 mil i regn på mc en gång och då var det en höstdag då det säkert var 10 grader varmt i alla fall, var inget skoj ändå...Å andr
Anna, du har helt rätt och jag utser mig själv till dagens mespropp...Måste ha varit skitkallt för dig, jag har bara avverkat 15 mil i regn på mc en gång och då var det en höstdag då det säkert var 10 grader varmt i alla fall, var inget skoj ändå...Å andr
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:23Anna: Om VAD verkar lugnt? Om Mats verkar lugn så.. kanske det kan kvitta? *skrattar*
Anna: Om VAD verkar lugnt? Om Mats verkar lugn så.. kanske det kan kvitta? *skrattar*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:24Man kanske skulle ge sig ut på nattorientering med MTB:n?
Man kanske skulle ge sig ut på nattorientering med MTB:n?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:25Skulle Mats vara lugn? Tillåt mig att tvivla. 😀
Skulle Mats vara lugn? Tillåt mig att tvivla. 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:25Richard: Det var faktiskt ok, bara lite avdomnade fingrar, hade på mig alla kläder som fick plats under mckläderna... men franska motorvägar liknar lapptäcken och metalliska brofästen i kurvor är inte jätteroliga 🙁
Jessie: alltså. hrm... om Mats ähum.
Richard: Det var faktiskt ok, bara lite avdomnade fingrar, hade på mig alla kläder som fick plats under mckläderna... men franska motorvägar liknar lapptäcken och metalliska brofästen i kurvor är inte jätteroliga 🙁
Jessie: alltså. hrm... om Mats ähum.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:25Nattorientering låter najs, go for it!
Nattorientering låter najs, go for it!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:25Men Jessie, det är väl skåningar du är allergisk mot? *frågar på klingande stockholmska*
Men Jessie, det är väl skåningar du är allergisk mot? *frågar på klingande stockholmska*