Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:26Anna: Ah.. du tänker så? Ja.. alltså... *funderar lite* Det är klart att OM han är lugn med DIG så kaaaanske det skulle kunna vara MER intressant.. eller? Äh, nu trasslade jag in mig tror jag? (H)
Anna: Ah.. du tänker så? Ja.. alltså... *funderar lite* Det är klart att OM han är lugn med DIG så kaaaanske det skulle kunna vara MER intressant.. eller? Äh, nu trasslade jag in mig tror jag? (H)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:26Stackars Mats verkar bli hett villebråd här. 😀
Stackars Mats verkar bli hett villebråd här. 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:27Mats: Stockholmska??! *ryser* 😉
Jessie: ja det där blev lite komplicerat faktiskt 😉
Mats: Stockholmska??! *ryser* 😉
Jessie: ja det där blev lite komplicerat faktiskt 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:27Roligt att cykla i skogen i totalt mörker. Jag har en kompis på akuten... ska kolla om han jobbar ikväll. 🙂
Roligt att cykla i skogen i totalt mörker. Jag har en kompis på akuten... ska kolla om han jobbar ikväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:27Jodå Mats, det har jag fattat. Varför tror du annars att jag vill relokalisera antingen DIG eller alla skånska män?
Jodå Mats, det har jag fattat. Varför tror du annars att jag vill relokalisera antingen DIG eller alla skånska män?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:30Anna: Du _vet_ hur jag pratar. 😉
Jessie: Att vi ska låta en sån detalj som din skåne-allergi ska stå i vägen för vår kärlek...? (H:)
Anna: Du _vet_ hur jag pratar. 😉
Jessie: Att vi ska låta en sån detalj som din skåne-allergi ska stå i vägen för vår kärlek...? (H:)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:31Jessie, om din allergi mot mig bara beror på att jag bor i skåne och inte för att jag är en jobbig jävel så kan jag berätta att jag kommer från tokholm från början 😉
Jessie, om din allergi mot mig bara beror på att jag bor i skåne och inte för att jag är en jobbig jävel så kan jag berätta att jag kommer från tokholm från början 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:31Mats: jamenokdå.... 😉
Mats: jamenokdå.... 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:32Innebär det att jag är godkänd ändå fröken sångfågel? 😉
Innebär det att jag är godkänd ändå fröken sångfågel? 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:33Njae.... tveksamt faktiskt. 😉
Njae.... tveksamt faktiskt. 😉